منچستر و چلسی سهم داشتند، لوکاکو وارد بازی شد (1-1)

در آبی ها، توماس توخل 3-4-3 را انتخاب کرد. روملو لوکاکو در دقیقه 70 وارد بازی شد. در جدول رده بندی، چلسی با 66 امتیاز سوم و منچستر با 55 امتیاز در رده ششم قرار دارند. آبی‌ها که مشتاق تقویت جایگاه سوم خود بودند، حملات خود را در جناح چپ و راست چند برابر کردند، اما منچستر حتی اگر دفاعش برای بیرون آوردن سانتری از مارکوس آلونسو (سوم) تلاش می‌کرد، ادامه داد. 4) و داوید دخیا ضربه قدرتمند ریس جیمز (5) را با مشت دفع کرد.

در یک ربع، مانکونیایی‌ها منطقه خود را ترک کردند و به لطف کریستیانو رونالدو، مارکوس راشفورد، نمانیا ماتیچ و برونو فرناندز، چلسی را در مقابل سطح خود جمع کردند. اما آبی ها ادامه دادند و سلطه خود را بازیافتند که کای هاورتز نتوانست به آن دست یابد. مهاجم آلمانی در دوئل خود با دخیا شکست خورد که با سرعت تمام به میدان رفت (دوم 28) قبل از اینکه ضربه سر خود را توسط دروازه بان اسپانیایی دفع کرد (36).

نیمه دوم با یک شوت توپ دوبل آغاز شد: آلونسو با یک شوت عرضی در سمت چپ دروازه آبی ها را باز کرد (60، 0-1) و رونالدو بلافاصله با یک شوت عرضی زیر دروازه پاسخ داد (61، 1-1). در ادامه، چلسی سلطه خود را از سر گرفت، اما هر چقدر هم که تلاش کردند، باز هم خطا را پیدا نکردند و مجبور شدند به شوت جیمز روی تیرک دروازه رضایت دهند (80).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *