موثرترین اقدامات برای کاهش مصرف انرژی چیست؟

محبوب‌ترین روش‌هایی که مردم فکر می‌کنند می‌توانند مصرف انرژی را کاهش دهند، همیشه مؤثرترین نیستند. دو سوم مردم در حال کاهش روشنایی هستند، اما نیکو می‌گوید تاثیر روشن نکردن چراغ‌های معمولی نسبتاً کم است: «این روی قبض برق شما تأثیر می‌گذارد، اما مهم‌تر از همه قبض بنزین است که باید به آن رسیدگی کنید. بزرگترین هزینه با تغییر تمام لامپ های خود به لامپ های LED، همچنان می توانید 5 درصد در قبض برق خود صرفه جویی کنید. این به عنوان یک پس انداز 166 یورو در سال عمل می کند.

«شما می توانید با کاهش مصرف گاز بیشترین تأثیر را بر صورت حساب خود داشته باشید.
اگر ترموستات را یک درجه کمتر کنید، با قیمت فعلی انرژی، 500 یورو در سال صرفه جویی خواهید کرد. تعمیر و نگهداری خوب دیگ بخار باعث صرفه جویی 700 یورویی در سال می شود.

از 2000 مصرف کننده ای که در هفته گذشته در ماه اوت با آنها تماس گرفتند، فقط نیمی از آنها اعلام کردند که دمای خانه های خود را کاهش خواهند داد. نیمی از مردم می گویند که از آب گرم کمتری نیز استفاده خواهند کرد. می توانید ببینید که هنوز پتانسیل زیادی برای پس انداز وجود دارد.» نیکو اشاره می کند.

سرمایه گذاری در خانه شما می تواند منجر به صرفه جویی در انرژی نیز شود: بازسازی و عایق کاری مانند نصب پنل های خورشیدی کمک می کند. 44 درصد از پاسخ دهندگان به فکر خرید پنل های خورشیدی هستند.

این شرکت انرژی می‌گوید افراد بیشتری به منظور جلوگیری از غافلگیری، میزان پیش‌پرداخت قبوض انرژی خود را افزایش می‌دهند. این پیشرفتی است که شرکت انرژی از آن استقبال می کند.
لومینوس پیشنهاد می‌کند که افراد باید هر ماه کنتورهایشان را بررسی کنند تا ببینند آیا پیشرفت‌هایشان همچنان استفاده از آنها را پوشش می‌دهد یا خیر.

این شرکت دیگر قراردادهای قیمت ثابت را ارائه نمی دهد، اما به تمام قراردادهای در حال اجرا احترام می گذارد. نیکو می‌گوید: «به‌عنوان یک تأمین‌کننده، باید دو ماه قبل از پایان قرارداد قبلی، یک پیشنهاد جدید به مشتریان ارائه دهیم».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *