مورد آبله میمون، پایان اپیدمی کووید، کمبود مراقب: فرانک وندنبروک بررسی می کند

آیا اپیدمی کووید به پایان رسیده است؟ این سوالی بود که این یکشنبه در سر صحنه برنامه RTL خطاب به فرانک واندنبروک بود. “ما باید هوشیار باشیم. این احتمال وجود دارد که هنوز امواج وجود داشته باشد. اگر دیگر موجی وجود نداشته باشد شگفت انگیز خواهد بودوزیر قضاوت می کند. به گفته وی، باید به کار روی اقداماتی ادامه داد که شیوع کووید را کاهش می دهد و هر چیزی را که ممکن است رخ دهد آماده کرد. سوسیالیست بازگشت نقاب و CST را رد نمی کند. در پاییز.”ما باید از یک حبس وحشیانه اجتناب کنیمبا این حال، او تأکید می کند.

موارد آبله میمون شناسایی شده در بلژیک نیز مورد بحث قرار گرفت. “اگر افراد علائمی دارند، به اورژانس مراجعه کنندوزیر به یاد آورد و افزود که در حال حاضر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. فرانک وندنبروک به تعداد موارد در جامعه همجنس گرایان بازگشت.این یک تصادف است، ویروس فرقی بین همجنس‌گرا یا دگرجنس‌گرا نمی‌کند.»، وی تصریح می کند. با این حال به محافل مربوطه هشدار داده شده است.

واکسن سنتی محافظت می کند”فرانک وندنبروک نیز به این موضوع اشاره کرد و افزود که آبله میمون‌ها نسبت به کووید جدی‌تر است. پس آیا همه باید واکسینه شوند؟ به گفته وزیر، تعادل مزایا و معایب واکسیناسیون هنوز این را نشان نمی دهد. “ما یک انبار استراتژیک بسیار مهم در برابر آبله سنتی داریم.” با این حال، او بدون اشاره به تعداد دوزهای موجود اشاره می کند. فرانک وندنبروک همچنین اطمینان داد که مذاکرات با یک شرکت داروسازی در سطح اروپا برای خرید احتمالی واکسن‌های جدید علیه آبله میمون در جریان است.

وی گفت: “در حال حاضر 4 نفر مبتلا هستند. مسلم است که تعداد بیشتری نیز خواهد بود، اما انفجاری وجود ندارد.سوسیالیست اطمینان داد.

فرانک وندنبروک سپس با شهادت یک مراقب مواجه شد که تصمیم گرفت حرفه خود را ترک کند، مانند بسیاری از افراد دیگر در این حرفه که بیماری همه گیر آنها را خسته کرده است. در پاسخ، او اشاره کرد که دستمزدها به لطف سرمایه‌گذاری‌هایی که «نتیجه» اما «کافی» می‌داند، تجدید ارزیابی می‌شوند.

“ما باید بحث را در مورد یک دستور کار جدید برای آینده این بخش آغاز کنیم تا اقدامات را توسعه دهیم.”، او در نهایت اطمینان داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *