نام تجاری تالیس در پی ادغام یورو استار ناپدید می شود

نام تجاری Thalys به عنوان بخشی از ادغام خود با یورواستار ناپدید خواهد شد، زیرا این شرکت جدید از لوگوی جدید خود در این هفته در بروکسل رونمایی کرد.

لوگوی جدید گروه یورواستار دارای ستاره ای با حرف “e” است که نمادی از اتصالات راه آهن است – و در نشان دادن لوگوی نمایشگاه جهانی 1958 بروکسل.

این لوگوی جدید در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه خواهد شد و تا پایان سال تمام 51 قطار این شرکت را زینت خواهد داد و در آن زمان برند Thalys به طور کامل ناپدید می شود.

گروه یورو استار – حاصل ادغام یورو استار و تالیس – جاه طلبی های جسورانه ای برای اتصال پایتخت های بزرگ به یکدیگر و سایر شبکه های ریلی دارد.

گوندولین کازناو که از اکتبر تا کنون مدیر اجرایی گروه یورواستار بوده است، گفت: «این یک لحظه منحصر به فرد در جهان راه آهن اروپا است.

یورواستار و تالیس سرعت بالای بین‌المللی را برای اتصال اروپایی‌ها به آن سوی مرزها اختراع کرده بودند، و اکنون ما آن‌ها را گرد هم می‌آوریم تا ستون فقرات تحرک سبز، سفر پایدار در سراسر مرزهای اروپا را ایجاد کنیم.»

شرکت جدید قصد دارد تا سال 2030، 30 میلیون مسافر را حمل کند که این رقم در سال 2022، 15 میلیون نفر بود، با توسعه “هاب های باز” و اتصال شبکه خود به اپراتورهای ملی.

کازناو با اشاره به لوگوی جدید گفت: بروکسل مرکز ستاره است. بروکسل همچنین مرکز شبکه ما است، جایی که ما کمتر از دو ساعت از تمام مقاصد خود فاصله داریم.

کازناو گفت که مقاصد جدید نیز در حال بررسی هستند – اما مقصدی که قطعا در نظر گرفته نمی شود فرودگاه بروکسل است: “اگر من بگویم که روزی به زاونتم باز خواهیم گشت، دروغ می گویم.”

خود فرودگاه از شنیدن آن ناامید خواهد شد. آرنو فیست، مدیرعامل فرودگاه سال گذشته گفت: «فرودگاهی مانند فرودگاه بروکسل باید دارای قطار سریع السیر باشد. امیدواریم دولت ابتکارات لازم را اتخاذ کند.»

اما کازناو توضیح داد که دلیل وجودی یورواستار این است که پایتخت ها را به پایتخت های دیگر متصل کند و فرودگاه بروکسل در حال حاضر از طریق راه آهن معمولی به خوبی متصل است.

تلاش‌های قبلی برای سرویس‌دهی به فرودگاه بروکسل با قطارهای سریع‌السیر از تالیس – که آن را به پاریس متصل می‌کرد – نیز بی‌سود بود.

Cazenave از Eurostar گفت: “پروژه ما اتصال شهرهای بزرگ در خطوط پرسرعت است.”

Zaventem در یک خط پرسرعت نیست و در حال حاضر قطارهای سریع بسیار خوبی به فرودگاه وجود دارد.

از ماه اکتبر، مسافران گروه یورو استار می‌توانند با استفاده از یک وب‌سایت، اپلیکیشن و سیستم رزرو واحد، به تمام مقاصد موجود شبکه‌های یوروستار و تالیس فعلی سفر کنند.

این ادغام مدتی در حال شکل گیری بوده است و شیوع بیماری همه گیر باعث تاخیر در عرضه آن شده است.

شرکت راه آهن فرانسه SNCF سهامدار عمده این هلدینگ (55.75 درصد از سهام) است در حالی که SNCB بلژیک 18.5 درصد سهام را در اختیار دارد.

دفتر مرکزی این شرکت در بروکسل است و کمتر از دو ساعت با تمام مقاصد گروه یورواستار فاصله دارد و این ادغام منجر به از دست دادن حدود 2000 شغل در خطر نشده است.

کازناو گفت: «این یک پروژه رشد است، نه کاهش هزینه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *