نوزاد کم آبی و بستری فوری در بیمارستان: مورد آزار ناپدری قرار گرفت

در 21 می 2019، مادربزرگ مادری نوزاد این هشدار را به دخترش داد. نوه او در بهترین وضعیت خود نیست. وضعیت سلامتی کودک به گونه ای است که پرسنل اطفال کلینیک نوتردام دو گریس در گوسلیز قادر به مراقبت از کودک و ارائه مراقبت های لازم برای او نیستند. بنابراین جهت بیمارستان Jolimont و اخبار به سختی در آنجا اطمینان بخش است. در مراقبت های ویژه کودکان، هماتوم های متعدد در پشت، صورت، پشت سر و پاها مشاهده شد. همه جا آثار خراش دیده می شد. ناگفته نماند آثار سوختگی که به گفته پزشک معالج حاکی از سوختگی سیگار است. مشکوک به سوء استفاده وجود داشت و هشدار داده شد. پسر کوچولو در نهایت به مدت 16 روز در بیمارستان و دو سال طولانی در مهد کودک خواهد ماند.

کم آبی شدید

علاوه بر ضربات مشاهده شده در محیط بیمارستان، کادر درمانی نیز بی آبی شدید را تشخیص دادند. در عرض یک ماه کوچولو یک کیلو کم کرده بود. جزئیات غیر طبیعی با توجه به سن کم کودک. آدری، مادر جوان این کوچولو، صبح امروز سه‌شنبه در دادگاه کیفری شارلوا حاضر می‌شود تا دو پیشگیری را که دادستانی او را به آن متهم می‌کند، توضیح دهد: محرومیت از مراقبت و غذا و عدم کمک به فرد در معرض خطر.

مادر دو فرزند از همان ابتدا تأیید می کند که نمی دانسته چگونه به درستی به کودکش غذا بدهد. آدری به جای شیر رشد کودک، شیر نیمه چرب را در بطری ها ریخت. «ارزانتر بود. باید از دکتر راهنمایی می گرفتم متهم توضیح می دهد که او مقدار زیادی میوه نخورده است. دومی نشان می دهد که فرزندش شیر نیمه چرب می نوشیده است، اما آب زیادی ننوشیده است.

یک همدم و پدر شوهر خشن

در کنار مادر خانواده باید اوشن، ناپدری کوچولو را در زمان مادی پیدا می کرد. اما دومی با غیبتش در دادگاه قابل توجه بود. بنابراین نکول علیه او و همچنین مجازات سنگین 5 سال زندان توسط دادستان مورد نیاز بود. این مرد همچنین به دلیل محرومیت از مراقبت و غذا و همچنین به دلیل ضربات متعدد به کودک 10 ماهه و آدری تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. آدری که خوب حاضر است اعمال خود را بپذیرد، تأیید می کند که در وحشت زندگی کرده است. او در ابتدا سخنان بسیار تندی نسبت به پسرم داشت. سپس ضربه های کوچکی به گوش می رسید، اما من همه چیز را ندیدم. من خیلی ترسیده بودم و باید با پلیس تماس می گرفتم. باید بیشتر توجه می کردم. او خیلی خشن بود، پس از اینکه کوچولو را از آغوشم ربود، چون گریه می کرد، او را روی تخت انداخت. »

از 17 دسامبر، پسر آدری توانسته است مادرش را در خانه او پیدا کند. و همچنین خواهر کوچک او که در دسامبر 2020 از پدر دیگری به دنیا آمد. آدری تأیید می کند: “من نیازهای پسرم را دوباره یاد گرفتم و هنوز در حال پیگیری روانشناختی هستم.” کوچولو به خوبی پیشرفت می کند، برای خوشحالی همه. علیرغم تکامل خوبی که آدری نشان داد، جانشین واندلویز بر اهمیت فراموش نکردن اتفاقات اصرار دارد. بنابراین، حکم 18 ماه حبس، بدون مخالفت با مجازات تعلیقی، ضروری است. دفاعیات خواستار برائت از محرومیت از غذا و مراقبت و تعلیق حکم برای اتهام دوم شده است.

قضاوت در اوایل سپتامبر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *