نکته ای که بین جوانان لیژ و بروژ به درد هیچکس نمی خورد

عصر امروز دوشنبه، استانداردمن ها با غلبه بر کلاب NXT فرصت بسیار خوبی داشتند تا به الحاق به D1B نزدیک شوند. اگر خنت ها در روز جمعه در Zulte-Waregem پیروز نمی شدند، این دیدار می توانست تعیین کننده باشد. روچ ها با یک برد، 9 انگشت پا در لیگ برتر 1B داشتند و می توانستند در صورت شکست یا تساوی خنت در برابر گنک، رهبر قدرتمند، در روز چهارشنبه، رسماً جواز کسب کنند.

پس از پاسخ به فراخوان باشگاه در شبکه های اجتماعی، هواداران به صورت دسته جمعی حضور داشتند، از جمله اولتراها و پی اچ کی، که همچنان در طول جلسه صدای خود را بلند می کردند. نیکلاس راسکین و متیو کافارو که اندکی قبل از شروع بازی وارد شدند، در 90 دقیقه حضور داشتند. راسکین که قلباً حامی بود، هرگز تشویق هم تیمی های جوان خود را متوقف نکرد، در حالی که هر یک از آهنگ هایی را که توسط هواداران لیژ راه اندازی شده بود می خواند.

از همان دقیقه اول، لابیلا با فرستادن چرم درست بالای قفس بروژ، لحن را تنظیم کرد. واضح بود که استانداردمن ها تنها یک آرزو داشتند: به سرعت خود را در راس امور قرار دهند. Camil Mmaee فکر می کرد که سخت ترین کار را در نیم ساعت انجام داده است اما گل او به دلیل آفساید لغو شد. این فقط یک تعویق بود، زیرا دودیگن، نویسنده عملکرد خوب، کوویتا، با یک ضربه سر شیرجه ای به خوبی توانست بازی را 1-0 کند. بروژ چند ثانیه قبل از پایان بازی با ضربه سر روی ورمانت گل تساوی را از دست داد.

بنابراین در زمان استراحت، استانداردمن سخت ترین کار را انجام داده بود و به پیوستن به D1B بسیار نزدیک شده بود، که 777 شریک (که تصاحب آنها در روز سه شنبه رسمی خواهد شد) آن را در اولویت قرار دادند. اما وقت دوم کمتر ساخته شد، یاران کاپیتان ویلیام بالیکویشا که نزدیک به یک ساعت در دل بازی درخشیدند، کم کم پرچم خود را پایین آوردند. گل تساوی بروژ در شصت و پنجمین کار پرز که خود را احساس کرد، سقوط کرد، امتیاز حرکت نکرد.

با این تقسیم امتیاز، روچ ها هشت امتیاز از خنت و یک بازی بیشتر از بوفالو جلوتر هستند. آنها روز چهارشنبه برای یک مسابقه دیرهنگام قبل از میزبانی لیژوا در هفته آینده به Genk می روند. در صورت شکست بوفالو در Genk، استاندارد تنها به یک امتیاز در روز دوشنبه در گنت نیاز دارد تا رسماً برای D1B واجد شرایط شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *