نیمی از باشگاه های ورزشی در قرمز یا مجبور به استفاده از پس انداز به دلیل مارپیچ هزینه انرژی.

آقای هوف به VRT News گفت که مقامات فدرال، فلاندری و شهرداری باید تمام تلاش خود را برای کمک به باشگاه ورزشی برای مقابله با طوفان مالی ناشی از بحران انرژی انجام دهند. ما قبلاً شنیده‌ایم که آقای ویتس (وزیر ورزش فلاندری، ملی‌گرا) منابعی را برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی در دسترس قرار می‌دهد. ما مشتاقانه منتظر بحث های سازنده در مورد اینکه چگونه می توان این منابع را به بهترین شکل مصرف کرد، هستیم.”

روز پنج شنبه، یان جامبون، نخست وزیر فلاندری (ملی گرا) اعلام کرد که دولت فلاندری 200 میلیون یورو برای کمک به مدارس، مؤسسات مراقبتی و سایر تأسیسات عمومی در قبوض انرژی خود کمک می کند. سازمان های جوانان، فرهنگی و ورزشی نیز بخشی از این وجه نقد را دریافت خواهند کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که چقدر به آنها داده می شود. فدراسیون ورزش فلاندرز همچنین از باشگاه‌های ورزشی می‌خواهد که ممیزی انرژی را به صورت رایگان ارائه کنند.

“ممیزی انرژی به آنها این امکان را می دهد که همراه با مقامات محلی مناطقی را که انرژی در آنها هدر می رود شناسایی کنند و به مسائلی که ممکن است رخ دهد رسیدگی کنند. ممیزی به مقامات شهرداری اجازه می دهد تا سرمایه گذاری های هدفمندی را انجام دهند تا زیرساخت های ورزشی خود را کارآمدتر کنند. به عنوان مثال، ممکن است باشگاه های ورزشی پنل های خورشیدی یا پمپ حرارتی نداشته باشند و منابع لازم برای سرمایه گذاری روی آنها را نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *