همه مشاغل موظف به ارائه گزینه های پرداخت الکترونیکی از اول جولای هستند

RTBF گزارش می دهد که از اول جولای، همه شرکت ها باید یک وسیله پرداخت الکترونیکی را به مشتریان خود ارائه دهند. با این حال، برخی از سازمان ها، ادارات و مشاغل کوچک به غیر از شرکت های تجاری که پرداخت را می پذیرند، نگرانی های خود را ابراز کرده اند.

از روز جمعه، شما باید بتوانید به صورت الکترونیکی برای خرید خود در یک مرکز فرهنگی، در استخر یا مطب پزشک، نه فقط در یک فروشگاه، پرداخت کنید.

وزارت اقتصاد فدرال توضیح می دهد که این تعهد جدید بخشی از مبارزه با تقلب مالیاتی است. علاوه بر این، مصرف کنندگان بیشتری از وسایل الکترونیکی برای پرداخت هزینه خرید خود استفاده می کنند. این وزارتخانه همچنین ادعا می‌کند که این ابزارهای پرداخت با صرفه‌جویی در زمان، ارائه امنیت بیشتر، ساده‌سازی مدیریت، کاهش هزینه‌ها و غیره زندگی را برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کنند. آنها همچنین به درخواست‌های مشتریان پاسخ می‌دهند. طبق گزارش اتحادیه طبقات متوسط ​​(UCM)، سال گذشته 1.9 میلیارد یورو خرید از طریق کارت اعتباری یا گوشی هوشمند پرداخت شده است که دو برابر بیشتر از قبل از همه گیری جهانی است.

ناقضان این تعهد جدید تا 10000 یورو جریمه می شوند. UCM از مقامات می‌خواهد که یک دوره تساهل داشته باشند تا به پیمانکاران زمان بدهند تا خود را به درستی تجهیز کنند.

یکی از کتابفروشان مستقل در Sterrebeek گفت: “من اساساً فقط با معاملات کوچک سروکار دارم.” برای رعایت قانون، کتابفروش به مشتریان خود امکان پرداخت از طریق سامانه Payconiq را می دهد.

Payconiq را می توان با گوشی هوشمند استفاده کرد. شش سنت در هر معامله از فروشنده کسر می شود. به گفته UCM، این ارزان ترین و منعطف ترین روش پرداخت در حال حاضر برای کارآفرینان است.

کاربردهایی از این نوع در سال های اخیر توسعه یافته است. گوشی هوشمند به طور فزاینده ای به ضرر کارت های بانکی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به UCM، 204 میلیون تراکنش از طریق برنامه های بانکی در سال 2021 انجام شده است که افزایش 62 درصدی را نشان می دهد. کارآفرینان همچنین می توانند پرداخت را با انتقال بانکی ارائه دهند. همه این وسایل به تعهد تحمیل شده از 1 ژوئیه پاسخ خواهند داد. پرداخت های نقدی همچنان باید پذیرفته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *