هنوز بعد از موفقیت کارولو جرقه نمی زند: “هنوز نکاتی برای پیشرفت وجود دارد”

انگوال: ما خوب بازی کردیم اما دریافت این گل از روی ضربه ایستگاهی سخت است. برگشتیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما باختیم. در نیمه اول باید یکی دو گل دیگر می زدیم. امیدوارم بازی متفاوتی باشد. فصل سختی برای من بود، اما جنگیدم، خوب است که برگردم و دو گل بزنم، حتی اگر ببازیم. من زمان بازی بیشتری می خواستم اما فوتبال همین است. همچنین امیدوارم در آخرین بازی خود در مقابل هواداران چیزهایی را ثابت کنم.

بایو: برنده شدن حس خوبی دارد. ما این کار را برای بلو انجام دادیم. ما می خواستیم در این مسابقه پیروز شویم تا او را راضی کنیم، برای هواداران نیز. وقتی جشن میگیرم انگشتم روی دهانم است؟ هیچ چیز خاصی، من قبلاً در باشگاه های قبلی ام این کار را می کردم، همیشه این کار را می کردم. البته، آمار برای یک مهاجم مهم است. می خواستم از ده گل بگذرم، یازده هستم، خوشحالم.

Vrancken: این کمی شبیه تاریخ پلی آف ما است: ما بد شروع کردیم، سپس بهترین تیم بودیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. ما فاقد کارایی بودیم. ما 25 درصد از شانس هایی را که باید تمام کنیم به دست می آوریم. در حالت استراحت باید 0-2 یا 0-3 پیش برویم. اما جوانان زیادی بودند، ون آیدن خیلی خوب بازی کرد. اما در کل از عملکرد چهار جوانم راضی هستم. من نمی خواهم بعد از یک فصل و حتی پلی آف با کیفیت منفی باشم. من ترجیح می دهم با جوانانی که راه اندازی کردیم، نکات مثبت را حفظ کنم. امیدوارم بازی آخر را در خانه ببریم.

انکوبا: ما مدت زیادی منتظر این پیروزی بودیم. ما به خنت می رویم تا دوباره تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم و فصل را با سبکی به پایان برسانیم. هدف من ؟ توپ را در محور پس می گیرم، سعی می کنم راه حلی پیدا کنم، راه حلی پیدا نمی کنم، به خودم می گویم که تنها می روم. خدا رو شکر یه پانچ گذاشتم میره. خیلی خوب است که توانستیم برنده شویم چون وقتی گل می زنی اما پیروزی وجود ندارد، طعم تلخی داری. امروز تمام شد، سعی می کنیم هفته آینده همان عملکرد را تکرار کنیم. واضح است که این یک لذت است، این هدف، من بسیار متمرکز بودم. ما از جلسه خود راضی هستیم، تا هفته آینده لذت خواهیم برد. ممنونم، مدتها برایم سخت بود. امروز اینجا هستم، خدا را تجلیل می کنم و آنچه را که به من داده شده است ادامه می دهم. تا زمانی که در زمین هستم، همه چیز را خواهم داد.

با این حال: بازگشت به نتیجه مهم بود، سطح عملکرد در دوره اول شاید بدترین از زمان شروع پلی آف بود. توانستیم واکنش نشان دهیم، در وقت دوم جدی‌تر باشیم و بازی مورد نیاز خود را انجام دهیم. مثبت است. وقتی رهبری می کنید، تمایل دارید که ضدحملات زیادی را واگذار کنید. باز هم اینجا، شرم آور است که در 3-1، ما همچنان این گل دوم را دریافت می کنیم. هنوز نکاتی برای بهبود وجود دارد. ما باید جدی تر و قوی تر شویم. با وجود مثبت، این است که ما سه گل می زنیم. اما ما نباید سه بازی را برای پیروزی در نظر بگیریم.

در نیمه با خودمان گفتیم باید از فرصتی که داشتیم استفاده کنیم، مچلن موثر نبود، واقعا خوب نبودیم. این یکی از معدود مواردی است که در این فصل به برنامه بازی پایبند نبودیم، دویدن های دفاعی بد بود. بهره بردن از این موفقیت در نیمه دوم مهم بود. دیدن مهمانی با مردم بسیار سرگرم کننده است، این جوهره کاری است که ما انجام می دهیم، به اشتراک گذاشتن این موضوع که برای رفتن مغازه دار ما بلو، مهم است که با یک نکته مثبت پایان دهیم. حالا بیایید به هفته آینده فکر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *