ولیبی در حال حاضر برای هالووین استخدام می کند: 300 “هیولا” و 800 دانش آموز تحت تعقیب هستند.

تعطیلات تابستانی برای ولیبی کمی زود آغاز شد، او کاملاً می خواهد فصل فاجعه بار 2021 را فراموش کند. و اگر پارک برای فصل تابستان سخت کار می کند، هالووین در حال حاضر فعالانه در پشت صحنه آماده می شود. جشن پایانی بزرگ فصل که به رویداد شاخص سال تبدیل شده است، نوید یک بار دیگر پر از شگفتی را می دهد. و ولیبی برای ترساندن کوچولوها، مخصوصا بزرگترها، 300 هیولا را به خدمت می گیرد! “آماده سازی برای رویداد عالی هالووین به خوبی در حال انجام است. ولیبی برای ترساندن بازدیدکنندگان خود در پاییز امسال به دنبال 300 نفر دیگر و همچنین طراحان لباس و گریم است.، پارک را اعلام می کند. برای پیوستن به تیم هالووین، البته، باید بسیار خلاق باشید. همچنین تمامی داوطلبان باید حداقل 16 سال سن داشته باشند و در تاریخ های زیر در دسترس باشند: 8 و 9 اکتبر، 15 و 16 اکتبر و 22 اکتبر تا 6 نوامبر.

علاقه مندان می توانند با تکمیل فرم در سایت شهربازی اقدام کنند. “با نامزدهای منتخب در ماه جولای تماس گرفته می شود تا از آنها برای شرکت در آزمون های تستی در ماه های ژوئیه و آگوست دعوت شود” پارک را مشخص می کند.

علاوه بر این مشاغل بسیار خاص، ولیبی همچنین 800 دانشجو را برای تقویت نیروی کار فصلی خود در دوره هالووین استخدام می کند. «در واقع، پس از اصلاح تقویم مدارس در والونیا و بروکسل، تعطیلات همه مقدسین اکنون به مدت 2 هفته تقسیم خواهد شد، که به معنای نیاز بیشتر به کارمندان است. پروفایل های مورد نظر بسیار متنوع هستند: اپراتورهای جاذبه، پذیرایی، نظافتچی، کارمندان در مغازه یا صنعت پذیرایی… دانشجویان علاقه مند همیشه می توانند از طریق وب سایت ما درخواست دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *