وندالیسم تظاهرات اول ماه مه بروکسل را تحت تأثیر قرار داد

تظاهرات در بروکسل در روز اول ماه مه، روزی که عموماً برای جشن گرفتن دستاوردهای کارگری در نظر گرفته شده است، روز یکشنبه با خرابکاری مواجه شد.

خرابکاران در طول راهپیمایی از سنت ژیل به سمت مرکز بروکسل از طریق Rue Haute و Rue Duquesnoy به میدان Albertine-Square، جایی که راهپیمایی به پایان رسید، باعث تخریب شدند.

به گفته پلیس منطقه ایکسل پایتخت بروکسل، خودروها و چندین ساختمان آسیب دیده اند.

مردم شیشه های ساختمانی را در خیابان هاوت که Enabel، آژانس توسعه بلژیکی در آن قرار دارد، شکستند.

این آژانس در شبکه های اجتماعی با انتشار عکس هایی از خسارات وارده گفت: «انابل از اقدامات خرابکارانه کور علیه دفاتر ما در بروکسل متاسف است.تصویر شده). «این غیر قابل درک است. هدف ما از بین بردن نابرابری در جهان است. این مبارزه ماست.»

برخی از خرابکاران بر روی خودروها و ویترین مغازه ها گرافیتی می نوشتند یا شیشه خودروها را شکستند. آنها «trop cher» به معنی «خیلی گران» و «ACAB» مخفف All Cops Are Bastards را نوشتند.

مقر PS به همراه تعدادی سرپناه اتوبوس نیز آسیب دیده است.

یک تیم به زودی تور مسیر را انجام می دهد و تمام آسیب ها را اندازه گیری می کند. ایلسه ون دی کیره، سخنگوی پلیس، گفت که یک نفر پس از تظاهرات دستگیر شد.

به گفته پلیس، حدود 500 نفر در این تظاهرات حضور داشتند، در حالی که دیگران از 600 تا 700 تظاهرکننده صحبت می کنند. در سخنرانی‌ها به افزایش هزینه‌های زندگی، از جمله قیمت‌های بی‌سابقه انرژی که پرداخت قبوض را برای بلژیکی‌ها دشوار می‌کند، اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *