وکلای سه مظنون پرونده Sky ECC احضاریه وزیر دادگستری را صادر کردند.

فرانک شرلینک، وکیل دادگستری به VRT News گفت که “ما درخواست می کنیم که پرونده کامل “مادر” به ما داده شود. از طریق وکیل دادگستری آقای Scheerlinck و به دنبال وکلای سام Vlaminck و Jorgen Van Laer روز پنجشنبه احضاریه صادر شد.

هک کردن پلتفرم ارتباطی Sky ECC که در میان اعضای برادر جنایتکار محبوب است، بخشی از تحقیقاتی بود که توسط یک قاضی بازپرس در مچلن انجام شد.

پرونده های فردی مربوط به صدها نفر که از زمان هک شدن سیستم ارتباطی Sky ECC دستگیر شده اند، جدا از پرونده به اصطلاح “مادر” نگهداری می شود. وکلای مدافع متهم معتقدند که باید بتوانند به پرونده مادر دسترسی داشته باشند تا بتوانند از موکل خود دفاع کنند. مقامات قضایی نمی خواهند این اجازه را بدهند.

در نتیجه، وکلای دادگستری تصمیم گرفته اند تا وزیر دادگستری را به دادگاه بکشانند تا به او اجازه دسترسی داده شود.

آقای Scheerlinck به VRT News گفت: «من می‌خواهم قانونی بودن این موضوع را بررسی کنم. من می خواهم ببینم چه کسی Sky ECC را هک کرده است. بلژیکی ها، هلندی ها یا فرانسوی ها بودند؟ باید بتوانیم ببینیم کدام روش ها و رویه ها دنبال شده است. ما تحت حاکمیت قانون زندگی می کنیم و به این دلیل نیست که این رویه به فریزر عمیق سپرده شده است که ما نیز کد قانونی خود را دور بریزیم.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *