پارک موضوعی شلوغ Walibi باید در آخر هفته هالووین، دارندگان مجوز را دور کند

ولیبی بلژیک، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی کشور، به دلیل شلوغی در فصل هالووین مجبور شده است که دارندگان مجوز سالانه را دور بزند.

افرادی که برای پارک، که در نزدیکی بروکسل قرار دارد، اشتراک دارند، با عصبانیت واکنش نشان داده اند و یکی آن را “یک انحراف” خوانده است.

این پارک موضوعی گفت که به بازدیدکنندگان هشدار داده است که انتظار می رود ازدحام بیش از حد وجود داشته باشد و اولویت با افرادی است که برای آن روزهای خاص بلیط روزانه خریداری کرده اند، نه دارندگان اشتراک.

یکی از دارندگان گذرنامه به RTL گفت: “من دو نوجوان 15 و 17 ساله دارم که مشتاقانه منتظر افتتاحیه ولیبی امسال برای هالووین بودند.”

موانع پلیسی در آخر هفته در پارکینگ نصب شد و کارمندان مهمانان را دور زدند و توضیح دادند که پارک پر است.

اما در حالی که ولیبی گفت که اولویت با دارندگان بلیت یک روزه است، یکی از مهمانان به RTL گفت که یکی از کارمندان گفت که آنها «دستور داشتند فقط دارندگان بلیت فصلی پلاتینیوم را وارد کنند».

میهمان دیگری که روز یکشنبه قصد ورود به پارک را داشت نیز به دلیل ازدحام جمعیت دور شد.

«ما از دسترسی محروم شدیم. تعجب می کنم: من با این عضویت چه کار می کنم؟ مشتری گفت

“من دیدم که دسترسی به کسانی که بلیط یک روزه خریده اند اعطا شد. در هیچ کجای حروف ریز اشتراک ذکر نشده است که دسترسی به روزهای خاصی از سال محدود است.

11 افسر فدرال در پارکینگ به پلیس محلی ملحق شدند تا پس از پر شدن پارک موضوعی، از ترافیک جلوگیری کنند.

سخنگوی این پارک موضوعی تأیید کرد که جمعیت زیاد است، اما این امر هم انتظار می‌رفت و هم از قبل به مهمانان احتمالی اطلاع داده می‌شد.

سخنگوی جاستین دیویل گفت: “هر سال یکسان است: هالووین بسیار محبوب است، به خصوص در 31 اکتبر و 1 نوامبر.”

به همین دلیل است که ما از قبل در وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و با بیانیه مطبوعاتی اطلاع داده‌ایم که مشارکت بالایی خواهد داشت. کارت اشتراک امکان دسترسی به پارک را برای یک سال، از جمله هالووین، فراهم می کند. با این حال، همانطور که در قوانین ذکر شده است، زمانی که پارک پر است یا زمانی که خصوصی شده است معتبر نیست.

دیویل بار دیگر تاکید کرد که در آن روزها اولویت با افرادی است که تاریخ آن روز بلیط را دارند.

«حدود ساعت 11.00 [on Sunday] به 11000 بازدیدکننده رسیدیم. ما هنوز از حد خود دور بودیم که حدود 24000 نفر است.

با این حال، ما اعلام کردیم که پارک پر است تا افرادی را که بلیط تاریخ‌دار نداشتند از آمدن منصرف کنیم. ما می‌خواستیم تا حد ممکن افرادی را که از فرانسه یا جاهای دیگر آمده‌اند راضی کنیم، اما در مقطعی باید محدود کنیم.»

وقتی به دیویل گفته شد که برخی از شرکت‌کنندگان گزارش داده‌اند که با وجود داشتن یک بلیط تاریخ‌دار، آنها را رد کرده‌اند، دیویل پیشنهاد کرد که تقصیر با شرکت‌کنندگان در پارکینگ است و گفت چنین مهمان‌هایی می‌توانند شکایت خود را از طریق وب‌سایت پارک موضوعی ارسال کنند.

دیویل تأیید کرد که افرادی که دارای عضویت پلاتینیوم هستند، حتی زمانی که پارک پر است، اجازه دسترسی دارند.

توصیه ولیبی این است که شرکت کنندگان بالقوه پس از 1 نوامبر از پارک بازدید کنند تا از شلوغی بیشتر جلوگیری کنند.

ولیبی بلژیک در سال 2018، قبل از همه‌گیری، تقریباً 1.5 میلیون بازدیدکننده جذب کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *