پاسخ لوئیس همیلتون به اظهارات نژادپرستانه نلسون پیکه: “ذهنیت های باستانی که باید تغییر کنند”

لغزش های تاسف بار همچنان زیاد است. بعد از شرم آور مارکا، این نلسون پیکه بود که به بدترین شکل متوجه خود شد. نلسون پیکه، قهرمان سه دوره جهان، پدر نلسون پیکت جونیور، در یک پادکست در برزیل، کشورش، همیلتون را “نگوینیو” (سیاه‌پوست کوچک) نامید.

لوئیس همیلتون منطقی واکنش نشان دادمن. بریتانیایی توضیح می دهد: “اینها بیشتر از کلمات هستند. اینها ذهنیت های قدیمی هستند که باید تغییر کنند و جایی در ورزش ما ندارند. من در تمام زندگی ام با این نگرش ها احاطه شده ام و هدف قرار گرفته ام. زمان زیادی برای یادگیری داشتم. آن زمان. آمده تا عمل کند.”

مرسدس، تیم بریتانیایی، از او حمایت کرد: ما به شدت هر گونه استفاده از زبان نژادپرستانه یا تبعیض آمیز را محکوم می کنیم.، می نویسد تیم قهرمان هفت دوره جهان. لوئیس به عنوان یک رهبر در رهبری تلاش های F1 برای مبارزه با نژادپرستی عمل کرده است و او قهرمان واقعی تنوع در داخل و خارج از پیست است. ما با هم چشم اندازی برای یک موتوراسپرت متنوع و فراگیر به اشتراک می گذاریم، و این حادثه بر اهمیت اساسی ادامه مبارزه برای آینده ای بهتر تأکید می کند.”

اگر فراری هم به لوئیس همیلتون پیام می داد، ردبول واکنشی نشان نمی داد. دختر نلسون پیکه، کلی، همراه مکس ورشتاپن.

پیکه، تحریک کننده ابدی

راننده سابق اولین لغزش او نیست. در گذشته، او به انزو فراری به عنوان سالخورده توهین کرده بود، نایجل منسل را احمق خطاب کرده بود و تأیید کرده بود که آیرتون سنا همجنس‌گرا است. یک تحریک ابدی، این بار، به نظر می‌رسد که خیلی زیاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *