پلیس آنتورپ پس از پیام هایی در شبکه های اجتماعی که خواستار ایجاد مشکل پس از بازی مراکش و اسپانیا در جام جهانی شدند، در حالت آماده باش قرار گرفت.

پلیس آنتورپ برای جلوگیری از هرگونه خشونت و خرابکاری در شهر در آماده باش است. آپس از بازی مراکش مقابل اسپانیا ووتر برونز از سرویس پلیس محلی آنتورپ به VRT News گفت: “پیام هایی در رسانه های اجتماعی مانند اسنپ چت در حال پخش است که در آن جوانان یکدیگر را تحریک می کنند تا در اینجا در آنتورپ ویرانی درو کنند.”

هفته گذشته، پس از بازی مراکش مقابل کانادا، جو آنتورپ در برخی نقاط تیره و تار بود. با این حال، مردم برای جلوگیری از درگیری آشوبگران احتمالی با پلیس، زنجیره انسانی تشکیل دادند. آقای برونز به VRT News گفت: «این واقعیت که پدران و والدین رهبران جامعه در کنار پلیس بودند، برای ما تقویت شد.»

امروز برخی از آنها با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی خواستار آرامش در شهر شده اند. “این کمپین ضد واقعاً قابل توجه است.” والدین و رهبران جامعه فعالانه از جوانان می خواهند در خانه بمانند، ما فقط می توانیم آن را تحسین کنیم. علاوه بر این، پیام‌های تحریک‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی به این معنا نیست که واقعاً اتفاقی خواهد افتاد.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *