پیام های آزمایش BE-Alert برای ساکنان بروکسل ارسال خواهد شد

هزاران نفر از ساکنان بروکسل در روز پنجشنبه، 7 آوریل، به عنوان بخشی از آزمایش سیستم BE-Alert، یک پیام کوتاه بر روی تلفن های خود دریافت خواهند کرد.

هدف آزمایش زیرساخت و ظرفیت اپراتورهای تلفن در زمینه ارسال پیامک گسترده و همچنین ارتقای آگاهی از ابزار Be-Alert به طور کلی است.

سوفی لاووکس، مدیر کل امنیت پیشگیری از بروکسل (BPS)، گفت که تعداد افرادی که در حال حاضر در این سیستم ثبت نام کرده اند تنها به 65000 نفر در بروکسل می رسد که هنوز نسبتاً کم است.

لاووکس همراه با وزیر و رئیس جمهور بروکسل، رودی وروورت، بر اهمیت ثبت نام در BE-Alert برای اطلاع از موارد اضطراری مانند قطع برق، آلودگی آب آشامیدنی، تخلیه یا هشدارهای آب و هوایی تاکید کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد وضعیت اوکراین ارائه می دهد.

آزمون پنجشنبه بخشی از روز ملی آزمون BE-Alert است که هر سه ماه یکبار در اولین پنجشنبه ماه برگزار می شود.

علاوه بر آزمون پیامکی، مطالب تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود که ساکنان را تشویق به ثبت‌نام می‌کند تا بتوانند در مواقع اضطراری پیام‌ها را مستقیماً و بدون تأخیر از مقامات شهرداری، منطقه‌ای یا فدرال دریافت کنند.

خدمات مقام عالی امنیت در بروکسل و مرکز ملی بحران بر اساس موقعیت شهروندان حاضر در منطقه پایتخت در آن روز پیام‌ها را ارسال خواهند کرد.

مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) به شدت تحت سیستم هشدار دنبال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *