پیست یخی شارلوا در ماه سپتامبر بازگشایی نخواهد شد

هیچ بازگشایی کوتاه مدت برای پیست یخی شارلوا وجود ندارد. در سوال: آسیب جدی در ماه آوریل توسط تاسیسات تولید یخ و همچنین واریاتور متحمل شد. رئیس سابق، فرانسوا داسپرمون، از همکار خود خاویر دزگن، مسئول ساختمان‌ها، در این مورد سؤال کرد. و اگر می گوید تمام تلاش خود را برای فعال سازی تعمیر انجام داده است، محدودیت های اداری و تاخیر در تامین قطعات، تعمیر را به پاییز امسال موکول می کند.

با این حال، دستگاه تحت قرارداد تعمیر و نگهداری است. اما همانطور که بخشدار به شورای شهرداری توضیح داد، تعمیرات مشمول محدودیت بودجه ای است… بیش از مشکلات فنی پیش آمده. خسارت موتور 42000 یورو بوده است. و تعویض درایو نیاز به سرمایه گذاری اضافی 24000 یورویی دارد. اگر این نیازهای مالی در اصلاح بودجه تصویب شده در ماه گذشته ادغام شود، نمی توان قبل از تایید قیمومیت، دستور قطعی داد.

ضمناً شرکتی که قرار است قطعات را تامین کند، زمان تحویل را 12 هفته گزارش می کند. بنابراین ما باید صبر کنیم. رهبر گروه مخالف MR، نیکلاس تزانتاتوس، از عدم فعالیت پیشگیرانه شهر برای بازسازی این زیرساخت ورزشی، جایی که تیم زیر 19 سال، قهرمان هاکی روی یخ بلژیک، تکامل می یابد، ابراز تأسف کرد. با محروم کردن بازیکنان از محل تمرین، موفقیت فصل آینده آنها را به خطر می اندازیم. نماينده منتخب به رئيس شورا پيشنهاد كرد كه موافقت سرپرستي و نظر قانوني مدير مالي را پيش بيني كند كه باعث صرفه جويي چند هفته اي مي شود. با شرایط خوب…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *