پیشنهاد عروسی در دیزنی لند پاریس توسط یک کارمند پارک خراب شد (ویدئو)

پارک دیزنی لند پاریس هفته گذشته بار دیگر صحنه پیشنهاد ازدواج بود. این نوع رویداد استثنایی نیست و ما مرتباً در شبکه های اجتماعی تصاویری از زوج هایی می بینیم که عشق خود را در مقابل قلعه معروف سیندرلا جشن می گیرند. اما این بار، همه چیز آنطور که شوهر آینده برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت، که نشان از ویدیوی منتشر شده در Reddit دارد.

این مرد که یک گردشگر آمریکایی بود، به تازگی در مقابل همراهش – که به درخواست پاسخ “بله” داده بود – زانو زده بود که یک کارمند پارک فرود آمد. او جعبه حاوی حلقه را گرفت و بین همسران آینده رد شد تا از آنها دعوت کند از جایی که بودند حرکت کنند.

دو مرغ عشق با تعجب به دنبال کارمند رفتند. مرد سعی کرد کارمند را آرام کند و به او توضیح داد که همسرش به تازگی درخواست او را پذیرفته است، اما چیزی تغییر نکرده است. کارمند پاسخ داد: “عالی است، اما اینجا حتی بهتر خواهد شد.”

ویدیوی این لحظه خراب به سرعت در ایالات متحده سر و صدایی به پا کرد، به طوری که مقامات دیزنی لند پاریس در مورد حقایق صحبت کردند: “ما از نحوه رسیدگی به این موضوع متأسفیم. ما از زوج درگیر عذرخواهی کردیم و پیشنهاد دادیم که مسائل را اصلاح کنیم.”

به گفته یکی از بستگان این گردشگران آمریکایی، یکی دیگر از کارکنان موافقت خود را برای دسترسی این زوج به سکوی مورد درخواست اعلام کرده بود، اما طبق اطلاعات پاریسی، این منطقه به دلیل “دستگاه های آتش سوزی خطرناک” برای عموم ممنوع است. در آنجا یافت می شوند. بنابراین، کارمندی که در این ویدئو دیده می‌شود، با ممانعت از ماندن دو بازدیدکننده در محل، قوانین ایمنی پارک را رعایت می‌کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *