چراغ سبز برای اولین استخر عمومی روباز بروکسل در سایت Abbatoir

پاسکال اسمت، وزیر امور شهرسازی، اعلام کرد که دولت منطقه بروکسل آخرین چراغ سبز را برای یک مجموعه جدید شنا در پشت بام کشتارگاه در اندرلخت نشان داده است.

تایید او مبنی بر سرمایه گذاری بیشتر از 2.2 میلیون یورو به این معنی است که به زودی کار در Manufakture، یک ساختمان چند منظوره که یک سالن غذا و بازار گاو را در خود جای داده، آغاز خواهد شد.

مرکز تفریحی آینده در پشت بام سایت قرار است در بهار 2024 با هزینه کلی حدود 20 میلیون یورو افتتاح شود. این شامل استخرهای سرپوشیده و روباز خواهد بود.

اسمت که برای به دست آوردن این تصمیم “طولانی و سخت” کار کرده است، گفت: “پسر و جوان می توانند در مکانی منحصر به فرد با منظره ای خیره کننده از شهر شنا کنند.” “این تفاوت بزرگی در کیفیت زندگی هزاران بروکسلی ایجاد خواهد کرد.”

دولت فلاندری در مجموع 3.4 میلیون یورو برای این مجموعه که شامل سرمایه گذاران خصوصی و دولتی است، اختصاص داده است.

رودی وروورت، نخست‌وزیر منطقه بروکسل توضیح داد که پروژه استخر بخشی از مشارکت گسترده‌تر با کشتارگاه SA بود و بخشی از آن توسط صندوق‌های فدرال اروپا تامین مالی شد.

وی افزود: تا 200 واحد مسکونی عمومی وجود خواهد داشت و بازار شناخته شده در کشتارگاه باقی خواهد ماند.

فابریس کامپس، شهردار اندرلخت از توسعه جدید استقبال کرد. “این پروژه در قلب یک منطقه محبوب، احیای همه این مناطق شهری را نشان می دهد که در آن همه چالش های بروکسل در کنار هم قرار می گیرند.”

عکس: © NV Abbatoir – Baukunst

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *