چرا باشگاه محلی am-dram ETCetera به توصیه سر تیم رایس اپرت آفن باخ را اجرا می کند؟

توصیه عالی از یک دوست قدیمی یک چیز است، اما وقتی از یکی از بهترین ترانه سرایان شناخته شده در جهان می آید، به سادگی نمی توان آن را نادیده گرفت.

سر تیم رایس، کلمه ساز عالی پشت نمایش های موزیکال موفقی مانند عیسی مسیح سوپراستار، جوزف و کت رویایی تکنیکال شگفت انگیز، شطرنج، علاءالدین، شیر شاه و بسیاری دیگر، الهام بخش اپرتی بود که در بلژیک روی صحنه می رفت.

محصول جدید باشگاه تئاتر اروپا ETCetera La Grande Duchesse de Gerolstein در پایان ماه ژوئن در ژسوس-ایک اجرا می شود. این اثر که به عنوان سرگرم کننده، طنز و شادی آور توصیف می شود، در اصل با متنی به زبان فرانسوی توسط ژاک اوفنباخ ساخته شد و در سال 1867 در صحنه پاریس به نمایش درآمد.

گفته می‌شود که این فیلم مورد علاقه شخصی سر تیم است، و در طول ملاقات با پیتر ویلیس – یک سال از او در کالج لنسینگ – او اکیداً به او توصیه کرد که برای تولید بعدی‌اش بیشتر از La Duchesse نگاه نکند.

ویلیس به بولتن گفت: «من تیم را از مدرسه به یاد آوردم و در مراسم تشییع جنازه یکی از معلمان قدیمی خود با او گپ زدم. او به هیچ وجه پر زرق و برق نیست و دوست دارد از مردم در تجارت حمایت کند. وقتی به او گفتم اهل ETCetera هستم، به من گفت که باید La Grande Duchesse را برای نمایش بعدی خود انتخاب کنیم. کمی گستاخانه از او پرسیدم که آیا نسخه جدیدی از دیالوگ فرانسوی را به زبان انگلیسی می‌سازد.»

برنامه کاری سنگین پیشنهاد غزلسرای مشهور مانع از انجام این وظیفه شد. بنابراین، اعضای دیگر تئاتر به ویلیس کمک کردند تا متن گفتاری را به انگلیسی به دقت ترجمه و به روز کند، و زیرنویس های فرانسوی، هلندی و انگلیسی را برای تماشاگران بین المللی فراهم کند.

من با اپرت ناآشنا بودم، اما این انتخاب عالی توسط سر تیم بود و توصیه ای بود که نمی توانستم نادیده بگیرم. او پس از ملاقات ما به من نامه نوشت و حمایت کامل خود را از تولید ارائه کرد.

La Grande Duchesse در دستان تنظیم کننده موسیقی استیون دی مسماکر امن است. بیش از 25 نفر گروه بازیگران را تشکیل می‌دهند که توسط مدیران با استعداد بین‌المللی که طیف‌های مختلف آوازی را ارائه می‌کنند، رهبری می‌کنند. آنها عبارتند از هلنا اسکارفورس، پل گوسم، کنستانس لوپان، پیتر گوسنز، ژوزفین درایکات، مت کارور و ژان لوک ویتور.

اندی فیسک، تازه از موفقیت خود در راس اجرای اخیر اپرای نور بروکسل از شطرنج، کارگردان صحنه است. من واقعاً خوشحال شدم که از من خواسته شد این اپرت را کارگردانی کنم. این فرصتی بود که کاری کاملاً متفاوت انجام دهیم و همه ما بسیار سخت تمرین کرده ایم تا آن را درست انجام دهیم.»

داستان این اپرا در دوک نشین خیالی گرولشتاین در سال 1720 می گذرد. ​​داستان با دوشس 20 ساله ای آغاز می شود که با شاهزاده پل نامزد شده است، که متأسفانه او هیچ جذابیتی برای او احساس نمی کند. نگهبان او، بارون پاک، جنگی را برای سرگرم کردن او ایجاد می کند. دوشس متوجه می شود که عاشق سرباز جوان فریتز می شود که به نوبه خود چشمش به واندا است. زندگی عاشقانه پیچیده ای برای شخصیت های اصلی در میان پس زمینه نبردها در جریان است. اینجا هیچ اسپویلری وجود ندارد، اما ETCetera قول می‌دهد که تماشاگران خوشحال آنجا را ترک کنند.

باشگاه تئاتر در سال 2009 توسط ویلیس و ترزا پرز-روکا تأسیس شد تا نمایشنامه‌ها، اپرا و موزیکال‌ها را برای مخاطبان بین‌المللی به نمایش بگذارد و فرصتی را برای ملیت‌های مختلف برای شرکت در نمایش‌ها فراهم کند. از زمان آغاز به کار، بیش از 30 اثر از جمله مرد ما در هاوانا، یک بازرس تماس می گیرد، فیگارو طلاق گرفت، بکت و آقای شوفلوری.

La Grande Duchesse de Gerolstein
22 تا 25 خرداد
مرکز فرهنگی De Bosuil
ویدرندریف 1
خزش-ایک (اوریسه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *