چرخ و فلک در میدان Poelaert مجوز شش ساله اعطا شد

به گزارش برز، تابستان امسال، چرخ و فلک در میدان پولارت پس از دو سال غیبت بار دیگر افتتاح خواهد شد. مالک رنه بافکنز برای نصب دائمی چرخ و فلک مجوز ساخت شش ساله دریافت کرده است.

در 18 ژوئن، ساکنان بروکسل می توانند بار دیگر از چرخ و فلک “The View” در Place Poelaert بازدید کنند. پس از دریافت مجوز موقت سه ماهه بازسازی چرخ که طی آن چرخ توسط شهرداری به طور کامل بررسی شد، اکنون مجوز شهرسازی شش ساله به این جاذبه داده شده است. کار نصب از 11 ژوئن آغاز می شود.

چند ماه پیش، شورای شهر بروکسل دوباره چراغ سبز برای یک چرخ و فلک دائمی در میدان پولارت نشان داد. سپس شهر فراخوانی را راه اندازی کرد که سه شرکت پیشنهادی را برای آن ارائه کردند. در پایان، «نما» انتخاب شد، چرخ و فلک که قبلاً در میدان پولارت ایستاده بود.

فابیان ماینگین، رئیس امور اقتصادی، توضیح می دهد: «وجود چرخ و فلک به گردشگری بروکسل پویایی بیشتری می بخشد». با بازگشایی چرخ، شهر بروکسل امیدوار است بتواند حداقل به اندازه قبل از همه گیری ویروس کرونا که منجر به بسته شدن آن شود، مردم را جذب کند.

رنه بافکنس مالک می گوید: “در بالاترین نقطه بروکسل، با منظره ای زیبا از شهر، در چرخی نشسته اید.” “امسال باید دوباره تابستانی عادی داشته باشیم، بنابراین امیدوارم که گردشگران بیشتری داشته باشیم، اما همچنین بسیاری از بلژیکی ها”

این چرخ 55 متر ارتفاع دارد و از 42 گوندولا تشکیل شده است که یکی از آنها برای افراد کم تحرک مناسب است. “The View” می تواند پذیرای 800 نفر در ساعت باشد. چرخ از ساعت 11:00 الی 23:00 باز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *