چه کسی می تواند دونالد ترامپ را در سال 2024 شکست دهد؟

رسانه های سیاسی آمریکا سیاسی از میک مولوینی، که در آن زمان به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور دونالد ترامپ خدمت می کرد، پرسید که به نظر او چه کسی توانسته است رئیس سابق خود را برای نامزدی جمهوری خواهان در سال 2024 شکست دهد. او سه نام دارد: ران دیسانتیس، تیم اسکات و دواین. صخره جانسون.

ران دیسانتیس پول دارد و بدون شک دومین جمهوری خواه محبوب در ایالات متحده است. فرماندار فلوریدا در حال حاضر بیش از 100 میلیون دلار برای پیشنهاد انتخاب مجدد خود در سال 2022 جمع آوری کرده است، بنابراین این سیاستمدار ثابت می کند که ارتباطات و بودجه لازم برای نامزدی ریاست جمهوری را دارد. او هرگز نامزدی در 2024 را رد نکرده است، حتی اگر ترامپ در کاندیداتوری باشد.

تیم اسکات به گزارش CNN، ستاره در حال ظهور حزب است. تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست در مجلس، سناتور کارولینای جنوبی انتظار می‌رود که به راحتی در سال 2022 انتخاب شود. با این حال، این مرد ممکن است خیلی زود صحبت کرده باشد و گفته است که در صورت نامزدی مجدد رئیس‌جمهور سابق، “بدیهی” از ترامپ حمایت خواهد کرد. در سال 2024

دواین “صخره” جانسون کسی نیست جز کشتی گیر معروف و بازیگر سریع و خشن. شهرت او بخش بزرگی از رای دهندگان جمهوریخواه را به خود جذب می کرد. اما مشخص نیست که راک ابتدا جمهوری خواهانه باشد و سپس سیاسی باشد. او در اواخر سال 2021 به CNN گفت: “نمی دانم که آیا این ژن سیاسی را در DNA خود دارم یا نه.” به گفته میک مولوینی، اگر او نظر خود را تغییر دهد، شانس واقعی برای ایستادگی در برابر دونالد ترامپ را دارد.

و به گفته دومی، یک مانع واقعی دیگر برای دونالد ترامپ وجود دارد. این خود دونالد ترامپ است. رئیس سابق ستاد انتخاباتی تحلیل می‌کند: «دونالد گاهی اوقات بدترین دشمن خودش در زمینه مبارزات انتخاباتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *