کارخانه Ferrero در آرلون نیز هفته آینده تعطیل خواهد بود

در اقدامی بسیار استثنایی، جمعه گذشته، آژانس فدرال ایمنی غذا دستور تعطیلی موقت کارخانه Ferrero در آرلون را صادر کرد.

آژانس فدرال ایمنی غذا اطلاعات بسیار کمی (یا نادرست) در مورد نحوه مقابله این شرکت با آلودگی سالمونلا در کارخانه خود دریافت کرده بود. این کارخانه قرار بود این هفته به دلیل کارهای تعمیر و نگهداری تعطیل شود. با این حال، با لغو مجوز فعالیت کارخانه توسط آژانس ایمنی مواد غذایی، مدیریت این کارخانه تصمیم گرفته است که هفته آینده نیز تولیدی در این کارخانه وجود نداشته باشد.

ممکن است مدیریت برای پاسخ به سؤالات آژانس ایمنی غذا به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. این به آژانس بستگی دارد که آیا دلایل کافی برای بازگرداندن مجوز بهره برداری وجود دارد یا خیر. هر اتفاقی که در چند روز آینده بیفتد، مدیریت Ferrero در آرلون فرض می کند که هفته آینده هیچ تولیدی در کارخانه آنها وجود نخواهد داشت.

با وجود احتمال اخراج کارکنان (این هفته کارگران کارخانه در تعطیلات هستند)، اتحادیه‌های کارگری که آنها را نمایندگی می‌کنند به دنبال اطمینان خاطر هستند که اعضای آن‌ها متحمل هیچ گونه از دست دادن درآمد نخواهند شد. به همین منظور مذاکراتی بین مدیریت و اتحادیه ها بعدازظهر امروز در حال انجام است.

700 پرسنل دائمی در کارخانه آرلون فررو کار می کنند. در زمان اوج مصرف، 400 کارمند اضافی در آنجا استخدام می شوند. اگر کارکنان اخراج شوند، مدیریت می تواند درخواست کند که آنها را به اصطلاح “بیکاری موقت” قرار دهند.

بر اساس این سیستم که در طول بحران ویروس کرونا بسیار مورد استفاده قرار گرفت، کارمندان مبلغی معادل حدود سه چهارم دستمزد عادی خود را از اداره کار دولتی دریافت می‌کنند. اتحادیه‌های فررو آرلون از این شرکت می‌خواهند که در صورت اخراج اعضای آن‌ها، هر گونه ضرر درآمدی را که متحمل می‌شوند، جبران کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *