کریستف کالوو نامزد ریاست گروئن نخواهد بود

این نماینده سیاسی می گوید که مایل است به عنوان یک نماینده آزاد مردم روی موضوعاتی که برایش عزیز است کار کند. این بوم شناس گفت: می خواهم بتوانم بدون عقده برای ایده هایم بجنگم و گرفتار رذیله ای نباشم که برای یک موقعیت یا عنوان خاص درخواست می کنم. در روزهای اخیر، چندین نامزد بالقوه برای جانشینی رئیس جمهور میرم آلماچی – که در پایان مارس استعفا داد – مانند بیورن رزوسکا، ووتر دی ورینت یا بوگدان واندن برگه کناره گیری کرده اند. نام کریستف کالوو نماینده مجلس نیز به میان آمد. آقای کالوو 35 ساله اعتراف می کند که به فکر درخواست این شغل بوده است. او در نهایت تصمیم گرفت که نامزد ریاست جمهوری نشود و معاونت باقی بماند.

آقای کالوو در بیانیه کتبی خود توضیح می دهد که او عمدتاً می خواهد برای نوسازی دموکراتیک و تخریب حزب سالاری کار کند. آقای کالوو معتقد است که این کار گاهی به عنوان یک نماینده مجلس کند و “ناامیدکننده” است، اما رئیس حزب شدن “راه حل هم نیست”. او گفت: «به هر حال، به عنوان رئیس جمهور، حزب ناگزیر به جای یک وسیله، به یک هدف تبدیل می شود.

“از یکشنبه سیاه 2019، من یک انتخاب روشن انجام داده ام: کمتر نگران اختلافات کوچک (بین احزاب) و بیشتر نگران مسائل بزرگ (کشور) باشم. بیشتر به عنوان نماینده مردم باشم، که ترجمه می شود. با تعصب کمتر، آزادی بیشتر، کنجکاوی بیشتر.» آقای کالوو توضیح می دهد.

آقای کالوو معتقد است که شرایط سیاسی کنونی تا حدودی با جاه طلبی های او در تضاد است. معاون سبز نمی خواهد نسبت به حزب خود و ائتلاف ویوالدی مناقصه باشد. اسامی احزاب، روسای جمهور و آرم ها تغییر خواهد کرد، اما جدا از آن همه چیز ثابت خواهد ماند. فلاندرز سبز، چپ و مترقی از نظر ایده، انسجام و سازماندهی به اندازه کافی قوی نیست. و مطمئن نیست که ویوالدی به دولتی خواهد رسید که اصلاحات را به همراه خواهد داشت، دارای جرات و جاه طلبی خواهد بود.»

در نهایت، معاون فلاندری تأیید می‌کند که می‌خواهد «مستقل از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود» به کار در گروئن ادامه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *