کشاورزان خرد Merchtem بارها مورد هدف سارقان قرار گرفتند. جمع آوری کمک مالی آغاز شد

با دزدیده شدن یک جفت گل به طرز نسبتاً بی گناهی شروع شد، اما سارقان برگشتند و سبزیجاتی مانند کدو، کدو سبز، هویج و لوبیا را نیز با خود بردند. همکاران ما در ایستگاه رادیویی منطقه ای رادیو 2 گزارش می دهند که دیروز یک دسته کلم پیچ ناپدید شدند.

Antoon Vanderstraeten و Kim Schoukens کشاورزان سرگرمی با مزرعه نسبتا کوچک هستند. آنها از حملات مکرر شوکه شده اند و حتی در فکر توقف این پروژه هستند که جنبه اجتماعی نیز دارد. آنها می گویند: “این حتی در مورد پول نیست. ما تلاش و زمان زیادی را برای این کار گذاشتیم.”

آنتون و کیم محصول خود را در بازار هفتگی دهقانان در مرچتم یا در خود مزرعه می فروشند. “بعضی از افراد با ما قرارداد بلندمدت دارند و روی تدارکات ما حساب می کنند. هفته ای یک بار نیز بسته هایی به خدمات اجتماعی محلی برای افرادی می آوریم که به سختی مخارج زندگی خود را تامین می کنند. هزینه این سبزیجات توسط مشتریان دیگر پرداخت می شود. “

دستگیر کردن دزدانی که شبانه می زنند سخت است، اما امیدی هست. دوستان یک جمع آوری کمک مالی برای کمک به آنتون و کیم شروع کرده اند. تنها در 20 ساعت، بیش از 4000 یورو جمع آوری شد. تقریبا 200 نفر مشارکت کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *