کوین دی بروین به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد، لیست کامل را کشف کنید

این جایزه “بازیکن فصل لیگ برتر” بر اساس آرای عمومی همراه با رای 20 کاپیتان لیگ برتر و هیئتی از کارشناسان اهدا می شود.

دی بروین به ترنت الکساندر-آرنولد (لیورپول)، جارود بوون (وست هم)، ژائو کانسلو (منچستر سیتی)، بوکایو ساکا (آرسنال)، محمد صلاح (لیورپول)، سون هیونگ مین (تاتنهام) و جیمز وارد ترجیح داده شد. پروس (ساوتهمپتون).

شیاطین سرخ در این فصل 15 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

او پس از سال 2020 برای دومین بار موفق به کسب این جام شد. بدین ترتیب او به تیری آنری (2004 و 2006)، کریستیانو رونالدو (2007 و 2008) و نمانیا ویدیچ (2009 و 2011) در بین دو برنده پیوست. سال گذشته هم تیمی پرتغالی اش روبن دیاس جایزه گرفت.

بهترین بازیکن فصل لیگ برتر که از سال 1995 اعطا می شود، یکی از جوایز انفرادی پایان سال انگلیس است. دو بلژیکی دیگر، وینسنت کمپانی در سال 2012 و ادن هازارد در سال 2015 برنده آن شده اند.

در پایان ماه آوریل، محمد صلاح جایزه اعطا شده توسط انجمن روزنامه نگاران رسانه های مکتوب را دریافت کرد.

دی بروین دارنده دو جایزه اتحادیه بازیکنان است که هنوز نامزدهای خود را برای این فصل اعلام نکرده است.

اوایل امروز، لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که فیل فودن، هم تیمی دی بروین در سیتی، به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل انتخاب شده است.

منچسترسیتی روز یکشنبه تلاش خواهد کرد تا عنوان قهرمانی خود را حفظ کند و در مقابل هجوم لیورپول مقاومت کند که با یک امتیاز دوم است. سیتیزن ها استون ویلا را دریافت کردند و قرمزها از ولورهمپتون استقبال کردند. این چهارمین عنوان قهرمانی انگلیسی برای ‘KDB’ خواهد بود که در بلژیک با Genk و در آلمان با ولفسبورگ قهرمان شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *