گل C1 و سپس لیگ ملت ها برای ادن هازارد

دیدن دوباره شماره 7 رئال مادرید در زمین حس خوبی است. به خصوص زمانی که بدون درد و از نظر ذهنی آزاد شده تکامل می یابد. عصر امروز یکشنبه، ادن هازارد تنها با نیم ساعت بازی در پایان بازی پس از عمل جراحی بازگشت بزرگ خود را انجام داد.

فرصتی برای درک این موضوع که به نظر می رسد هدف مداخله جراحی محقق شده است. هازارد با خلاص شدن از شر صفحه فلزی خود که کمی ناراحتی برای او ایجاد می کرد، دریغ نکرد که به محض اینکه فرصت پیدا کرد، خود را به جلو نشان دهد.

ما واقعاً دیده‌ایم که او چند دریبل انجام می‌دهد، چندین شتاب را در محور قرار می‌دهد و به راحتی از بدنش برای ایجاد خطا استفاده می‌کند، در حالی که حداکثر سرعتش کمی کم بود. دو مدافع کادیز نیز به خاطر او با رنگ زرد خط خورده اند.

کاپیتان شیاطین سرخ اما در یک بازی بسیار پیچیده (1-1) مقابل تیم دلاور کادیز که در حال مبارزه با سقوط هستند، نتوانست تفاوت را ایجاد کند. بدون چندین مهار بزرگ – از جمله یک پنالتی – از لونین (به جای کورتوا، به حال استراحت)، مردم مادرید احتمالاً بازی را می باختند.

برای قهرمان اسپانیا فرقی نمی کند. این جلسه بیش از هر چیز این امکان را فراهم کرد که به بازیکنانی که معمولا کمتر از آنها استفاده می شود، زمان بازی ارائه شود. و اجازه دادن به ادن هازارد برای افزایش سرعت. او دوباره یکشنبه آینده مقابل بتیس این فرصت را خواهد داشت که خودش را نشان دهد، فقط برای اینکه آماده بازی در 28 می در ورزشگاه دو فرانس مقابل لیورپول باشد.

سپس چهار دیدار لیگ ملت ها با بلژیک (3، 8، 11 و 14 ژوئن)، قبل از برنامه ریزی برای فصل آینده … در مادرید برگزار می شود. برنامه او کاملاً مشخص است: او اینجا می ماند و با انگیزه زیادی این کار را انجام خواهد داد زیرا در سال های اخیر روزهای خوبی را سپری نکرده است. او می خواهد کیفیت خود را نشان دهد و می ماند تا آن را ثابت کند.”، کارلو آنچلوتی را راه اندازی کرد که با این حال باید بیشتر به او اعتماد کند.

S. Ha.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *