یک گربه یا لباس زیر به عنوان هدایای پایان سال برای معلمان: زمانی که سنت جاافتاده به چیزهای غیر معمول تبدیل می شود


هدیه دادن به معلمان همیشه بخشی از عادات ماست و باعث خوشحالی کسانی می شود که سال خود را به آموزش فرزندانمان اختصاص می دهند.

یک لیوان شخصی شده با عکس دانش آموز، یک بطری شراب یا جین، یک گیاه سبز، یک دسته گل یا حتی شکلات از جمله هدایای پایان سال هستند که اغلب به معلمان داده می شود، زیرا اگر برخی از سنت ها از بین بروند، هدیه پایان سال همچنان بخشی از عادات مدرسه است.

بهترین هدیه ای که تا به حال به من داده شده جشنی بود که دانش آموزان با کمک یک مربی برگزار کردند.لاتیسیا، معلم دبستان را به یاد می آورد. در غیر این صورت من شکلات و شیرینی زیادی می گیرم زیرا دانش آموزان می دانند که من آن را دوست دارم.

“یک بطری شراب همیشه لذت بخش است. وگرنه بدترین هدیه ای که گرفتم یک جعبه هدیه تاریخ مصرف گذشته بود.”، سیلوی را تداعی می کند.

هدایای شخصی اغلب بسیار قدردانی می شود.

“من هدایای شخصی را دوست دارم. یک کیت کوچک ساخته شده توسط مادر با چیزهای کوچک و کلمات کوچک”دبورا، معلم دبستان توضیح می دهد.

“میان وعده مورد علاقه من در مدرسه کیت کت است. بنابراین برخی از دانش آموزان جعبه ای درست کردند که در آن سه کیت کت قرار دادند و گفتند: “فقط اضطراری”. این بهترین هدیه در جهان است!” مارینا می گوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *