20 کیلومتری بروکسل: مشاوره تمرینی کاترین لالمند یک ماه قبل از مسابقه

یک ماه تا چهل و دومین دوره مسابقات 20 کیلومتری بروکسل باقی مانده است. رویدادی که نزدیک به 40000 علاقه‌مند به دویدن را از پارک دو سین‌کوانتنایر بیرون خواهد برد و بسیاری از چندین هفته پیش آن را آماده کرده‌اند.

کاترین لالمند که پس از چهار بار برنده شدن در این رویداد به یک مربی در ساختار C-Coaching خود تبدیل شده است، موافقت کرده است تا توصیه های عملی خود را هر هفته تا زمان رویداد به اشتراک بگذارد. این بار، او در مورد چگونگی ساختار تمرین خود در چند هفته آینده با ما صحبت می کند تا در روز D به بهترین شکل خود برسد.

«یک ماه قبل از 20 کیلومتری بروکسل، باید در نظر داشته باشید یک برنامه آموزشی روشن. با توجه به این هدف، شما همچنان مجبور خواهید بود گردش های طولانی مدت خود را هر هفته 10 درصد افزایش دهید، برای سه هفته آینده تا حالا تو اینها باید 12-13 کیلومتر بدوید. می توانید به تدریج تا 15 کیلومتر یا حتی حداکثر 16 تا 18 کیلومتر صعود کنید.

“مراقب باشید، وجود ندارد دویدن 20 کیلومتر قبل از شرکت در 20 کیلومتری بروکسل توصیه نمی شود اما به سادگی مسافت پیموده شده خود را به تدریج افزایش دهید تا به این مسافت 16 تا 18 کیلومتری برسید. سپس زمان انتقال به تخلیه فرا می رسد (یادداشت سردبیر: کاهش تدریجی بار آموزشی).

گردش‌های طولانی، با سرعت استقامتی (سرعتی که در آن احساس راحتی می‌کنید)، باید با گردش‌هایی تکمیل شود که در آن کار با سرعت‌های پایدارتر یکپارچه می‌شود، بدون اینکه بخواهیم در طول مدت به سمت قرمز برویم.

کاترین لالمند می افزاید: “این کار باید به شما امکان دهد تا سرعتی را که می توانید در طول 20 کیلومتر حفظ کنید، کمی افزایش دهید و چرا که نه، رکورد خود را بهبود ببخشید.” “در نهایت، آموزش برای رسیدن به هدف شما یک لباس کار استقامتی، با خروجی طولانی با سرعتی که احساس راحتی می کنید، و با سرعت مشخص کار کنید، که به شما امکان می دهد در روز 20 کیلومتری بروکسل کمی سریعتر بدوید.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *