یک کد ترافیکی مشخص برای مناطق عابر پیاده وجود دارد، همانطور که در مرکز بروکسل وجود دارد. و این سه شنبه، همکاران ما از عصر نشان می دهد که ماشین های نورد مانند دوچرخه و اسکوتر به ندرت مقررات محدود کننده سرعت را به 6 کیلومتر در ساعت در نظر می گیرند.
در سال 2021، بیش از 1000 دقیقه برای این منظور تنظیم شد، اما این برای بازرس اصلی دیوید استیونز، رئیس تیپ دوچرخه پلیس بروکسل-ایکسل کافی نیست. “از آنجایی که دیگر مجبور نیستیم خودروها را بررسی کنیم، امسال بررسی های سرعت خود را سه برابر خواهیم کرد. امیدوارم تا پایان سال به 3000 PV برسیم. ما همچنین به سوختن چراغ های قرمز توجه می کنیم. ما هستیم. همچنین میخواهیم در سمت Chaussée d’Ixelles که پیادهروی شده است، بازرسی انجام دهیم. او آشکار می کند عصر
در واقع کنترل ها افزایش یافته است. بنابراین از چهارشنبه، 250 PV برای دوچرخه سواران با سرعت بالا طراحی شده است. تخلفی که با چشم مشاهده شد. ما نمی توانیم تعیین کنیم که آیا دوچرخه سواری با سرعت 7 کیلومتر در ساعت حرکت می کند یا نه.
این افزایش جریمه ها باید درآمد بادآورده کمی را برای ایالت به همراه داشته باشد، زیرا جریمه هنوز به 147 یورو می رسد و اگر دوچرخه سوار بی پروا به رقابت بپردازد، پرونده می تواند در دادگاه بسته شود. “مشکل مربوط به آگاهی از کد بزرگراه نیست، بلکه فقط عدم رعایت ادب، عقل سلیم و احترام به یکدیگر است.”دیوید استیونز نتیجه گیری می کند عصر