31000 دونده در 20 کیلومتری بروکسل، فضایی در پارک دو سینکوانتنر

جشنواره کفش‌های فلورسنت در خط 1 که ایستگاه مرکزی را به Parc du Cinquantenaire متصل می‌کند. در ساعت یک از شروع، زمان جلسه توجیهی است، همه اهداف خود را تعیین می کنند، شب خود را می گویند. راهروهای ایستگاه Mérode پر از انفجار است، و در سطح، Parc du Cinquantenaire به همان اندازه پر است. و به دلایل خوب، بیش از 30000 نفر در این دوره شرکت کردند، تقریباً دوبرابر تعداد قبلی، که هنوز هم توسط همه گیری مشخص شده است.

در کرش، پروفایل های مختلف خودنمایی می کنند. 20 کیلومتری بروکسل متخصصان ورزشی و همچنین همکاران و خانواده ها را گرد هم می آورد. اما همچنین برای ارسال پیام، بسیاری از انجمن‌ها پیشنهاد دادند که رنگ‌های خود را انتخاب کنند. بنابراین، WWF، بنیاد مبارزه با سرطان، و دیگران نمایندگی شدند.

TotalEnergies کار را انجام می دهد

پیش بند بسیار ویژه ای بود که فعالان محیط زیست از آن استفاده می کردند. آنها در مسابقه شرکت نکردند، اما لباس آنها سازمان را ترغیب کرد که همکاری خود را با توتال متوقف کند. شرکت انرژی چندملیتی حامی رسمی این رویداد است، “TotalEnergies به دنبال این است که خود را به عنوان یک شرکت مسئول زیست محیطی نشان دهد زیرا به سرمایه گذاری هنگفت در نفت و گاز ادامه می دهد. (…) اگر ورزش می خواهد به جای کسانی که بحران آب و هوا را تسریع می کنند طرف راه حل باشد، باید از حمایت شرکت هایی مانند TotalEnergies خودداری کند. رویداد

از قرار گرفتن در معرض رسانه ها استفاده کنید و به دنبال علت باشید

علاوه بر چالش ورزشی، 20 کیلومتری بروکسل نیز یک پنجره رسانه ای استثنایی است. به ناچار، 31000 نفر که در یک جهت در حال دویدن هستند، فرصت مناسبی برای انجمن ها برای رساندن پیام است. آنقدر که برخی واقعاً نمی دانند برای چه کسی و برای چه می دوند. دونده‌ای که هر سال برای انجمن متفاوتی شرکت می‌کند، می‌گوید: «یک آگهی در فیس‌بوک دیدم، می‌توانیم یک تی‌شرت داشته باشیم، WWF، صلیب سرخ وجود داشت، من کمی شبیه آن را انتخاب کردم».

از سوی دیگر، دیگران به خوبی سازماندهی شده‌اند، به‌ویژه مورد 53 دونده که همگی لباس زرد پوشیده‌اند با پیامی «پتیت ژول عالی خواهد شد»، پیامی که نام یک ASBL نیز هست. توماس هرمانت توضیح می دهد: «ژولز پسر پنج ساله من است. او آتروفی عضلانی نخاعی دارد. زمانی که بیماری اعلام شد، دکتر به ما امید به زندگی را یک سال اعلام کرد. به لطف یک درمان بی سابقه در بلژیک، ژول در حال رشد است و پیشرفت بیماری متوقف شده است. اما توماس هرمانت می خواهد پیامی را برای والدین جوان ارسال کند، زیرا از هر 20 کودک یک نفر ناقل این آسیب شناسی است. توماس هرمانت هشدار می دهد: “هر ساعتی که می گذرد، سلول ها می میرند.” اما فلاندرز به سیستم غربالگری اجازه نمی دهد که جولز بزرگ شود، “از این رو اهمیت فشار آوردن از طریق قرار گرفتن در معرض رسانه ها”، پدرش نتیجه می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *