AB InBev آبجوی اوکراینی را در بلژیک دم می‌کند و سود آن به آژانس‌های کمک رسانی می‌رسد

به گزارش RTBF، Brewer AB InBev Chernigivske – یک آبجو محبوب در اوکراین – را به بازار بلژیک معرفی خواهد کرد. سود حاصل از فروش برای ارائه کمک های بشردوستانه در کشور اهدا خواهد شد.

کارخانه های AB InBev در اوکراین در حال حاضر متوقف شده اند. بنابراین غول آبجوسازی، Chernigivske را در لوون قبل از معرفی آن به بازار بلژیک دم می‌کند. آبجو اصلی اوکراینی به نام شهر Chernihiv در شمال اوکراین نامگذاری شده است و از سال 1988 در اوکراین دم می شود.

از اواسط ماه می در قفسه های سوپرمارکت های Colruyt، Carrefour و Delhaize در دسترس خواهد بود. AB InBev همچنین در حال بررسی ارائه آن به مؤسسات پذیرایی است.

تمام سود حاصل از فروش به انجمن های بشردوستانه فعال در اوکراین، از جمله Caritas International اهدا خواهد شد. AB InBev حداقل کمک مالی حدود 4.5 میلیون یورو از این طرح را تضمین می کند.

AB InBev پیش از این به 1800 کارمند خود و خانواده های آنها در اوکراین کمک های اساسی کرده است، 2 میلیون قوطی آب آشامیدنی اضطراری اهدا کرده است و با سایر شرکت ها و سازمان های غیرانتفاعی برای کمک به ارسال غذا، پتو و تجهیزات پزشکی برای افرادی که در این کشور هستند همکاری کرده است. کشور و مناطق امداد پناهندگان اطراف.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *