ATP بلگراد: جوکوویچ با درد واجد شرایط شد

کلاه

اظهارات جوکوویچ را اضافه می کند

(عکس)

بلگراد، 20 آوریل 2022 (AFP)

متن

شماره 1 جهان نواک جوکوویچ با اخراج دردناک هموطنش لاسلو جره (N.50) 2-6, 7-6 (8/6) به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ATP بلگراد راه یافت. 7-6 (7/4).

«نوله» باید نزدیک به سه ساعت و نیم (3 ساعت و 21 دقیقه) بجنگد تا این پیروزی را کمی در برابر جریان بازی ای که توانسته بود به دست آورد.

صرب 34 ساله شکست خورده و در ست دوم 4-3 پیش افتاد، ابزاری را پیدا کرد تا به نتیجه برگردد و در دو ست آخر به بازی تعیین کننده فشار آورد که بدون لرزش آن را برد.

جوکوویچ به خبرنگاران گفت: “جره بهترین بازیکن امروز بود، او بازی را کنترل کرد، حمله کرد، من از بازی خود احساس خوبی نداشتم، سرویس بدی داشتم.”

N.1 در ATP گفت که با این حال از روشی که توانست از نظر بدنی خود را حفظ کند، راضی است. او افزود: “این یک تفاوت مثبت در مقایسه با مونت کارلو است که در ست سوم نتوانستم از نظر بدنی مقاومت کنم.”

جوکوویچ اولین دیدار خود را در سال در زمین خاکی هفته گذشته در شاهزاده در برابر آلخاندرو داویدویچ اسپانیایی، فینالیست آینده شکست داد.

جوکوویچ با اعتراف خود امیدوار است که مسابقات را در این سطح جمع کند تا به بهترین فرم خود توسط رولان گاروس نزدیک شود.

او روز دوشنبه گفت: “کلی نیاز به زمان بیشتری در زمین، تمرین و مسابقات دارد. امیدوارم بازی های بیشتری نسبت به مونت کارلو انجام دهم.”

این مرد با بیست تورنمنت گرند اسلم که به عنوان یک قهرمان مورد استقبال مردم قرار گرفت، بازی را بسیار بد برد و دو بار در ست اول از خدمت خود دست کشید.

جوکوویچ با پاهای سنگین ظاهر می شد، همیشه کمی عقب تر از توپ ها و اغلب از نفس افتاده بود.

اولین بازی او در مقابل تماشاگران خانگی اش در زادگاهش نشان از عدم حضور او در مسابقات داشت.

این پنجمین دیدار صرب در پیست از زمان شکستش در نیمه نهایی مسترز در اواسط نوامبر 2021 بود، او که به دلیل امتناع از واکسینه شدن نتوانست در مسابقات آزاد استرالیا یا مستر 1000 ولز هند و میامی بازی کند. کووید.

او در مرحله یک چهارم نهایی با میومیر کچمانوویچ دیگر صربستانی روبرو خواهد شد که در ابتدای بعد از ظهر موفق شد جان میلمن استرالیایی را در دو ست 6-4 و 7-6 (5) شکست دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *