ATP مادرید: بوتیک فن د زاندشولپ در دور دوم به دیوید گوفین پیوست

هلندی سی و یکم جهان عصر روز سه شنبه با برتری بر فینالیست اخیر تورنمنت بارسلونا، پابلو کارنو بوستا اسپانیایی، هجدهمین رتبه جهان و با 6 میلیون و 744 هزار و 165 یورو، شماره 16 را در این مسابقات در زمین خاکی به دور دوم راه یافت. در سه ست 6-7 (6/8)، 7-6 (7/1)، 6-3. دیوید گوفین، 60 در جهان و از مرحله مقدماتی، بلیط خود را برای دور دوم روز دوشنبه با اخراج 6-2، 7-5 اصلان کاراتسف روسی (ATP 34) که برای اولین بار با او ملاقات کرد، تأیید کرد.

این اولین دوئل در مدار بین دیوید گوفین 31 ساله و بوتیک ون د زاندشولپ 26 ساله خواهد بود. گولدرز، یک چهارم نهایی اوپن آمریکا در سال گذشته، به تازگی در فینال مسابقات مونیخ یکشنبه گذشته بازی کرده است. او در ست اول به دلیل مشکلات تنفسی بازنشسته شد اما توانست رتبه خود را در پایتخت اسپانیا حفظ کند.

دیوید گوفین با خروج از 50 تیم برتر ماه گذشته، مجبور شد در مادرید بازی های مقدماتی را انجام دهد. این اولین بار از زمان مسابقات وینستون-سالم در سال 2014 است که او باید از جعبه مقدماتی مسابقات ATP عبور کند.

دیوید گوفین برای هفتمین بار در مسابقات Masters 1000 مادرید شرکت می کند. او بهترین نتیجه خود را در سال 2017 ثبت کرده بود و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در آخرین حضور خود در سال 2019 در راند اول توسط مارتون فوسکوویچ مجارستانی ناک اوت شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *