Bond in Motion: نمایشگاهی در نمایشگاه بروکسل در دسامبر به مناسبت 60 سالگی فیلم های جیمز باند

از زمانی که جیمز باند روی پرده بزرگ غرش کرد دکتر شماره در سال 1962، مجموعه ای از وسایل نقلیه شیک و پرسرعت به ماجراجویی های جاسوس 007 مشهور جهانی دامن زدند.

اکنون جدیدترین پیوند در حرکت این نمایشگاه در راه بروکسل است و 60 سالگی فیلم های باند را با نمایش برخی از نمادین ترین اتومبیل ها، دوچرخه ها، قایق ها و هواپیماهای این ابرقهرمان جشن می گیرد.

نمایشگاه بروکسل از 9 دسامبر تا 14 می میزبان یکی از نمایش های شیک در شهر خواهد بود. تجربه همهجانبه در فضای جعبه سیاه 6000 متر مربعی قرار است با حدود 50 وسیله نقلیه منحصر به فرد و شیک از 25 فیلم این فرنچایز پر شود. آنها در چهار موضوع ارائه می شوند: زمین، آب، هوا و آتش.

کمک به تنظیم صحنه بسیاری از لحظات به یاد ماندنی فیلم، مجموعه ای از ابزارها و وسایل است. در میان اقلام کوچکتر، ساعت، پاسپورت و دیگر اشیاء خاطره انگیز است. در همین حال، مدل‌ها و ماکت‌ها «ساخت» بسیاری از جلوه‌های ویژه هیجان‌انگیز که مشخصه فیلم‌های باند هستند را نشان می‌دهند.

در میان اتومبیل‌های افسانه‌ای که باید به بروکسل آورده شود، کوپه Sunbeam Alpine است که جیمز باند در آن سوار شد. دکتر شماره. در طول دهه‌های بعدی، این جاسوس متین به لطف کمک Q Branch و عرضه بی‌پایان ابزارهای اختراعی، بارها خود را از دردسر بیرون انداخت.

پیوند در حرکت

باند به دلیل وفاداری خود به استون مارتینز، مجهز به دستگاه های مختلف با فناوری پیشرفته، مشهور شد. هم DB5 افسانه ای 1964 و هم آخرین DBS Superlegera از زمانی برای مردن نیست همراه با Wet Nellie به نمایش گذاشته شده اند زیردریایی به شکل لوتوس اسپریت S1، از سال 1977 جاسوسی که مرا دوست داشت.

قایق Q منحصر به فرد از سال 1999 به آنها ملحق می شود جهان کافی نیستنلی کوچولو، اتوژیرو فراموش نشدنی از سال 1967 شما فقط دو بار زندگی می کنید و یک هلیکوپتر از شبح (2015). دیگر وسایل نقلیه اصلی و دیدنی عبارتند از جت پک، هاورکرافت و گلایدر. برخی از وسایل نقلیه درگیر در صحنه های انفجاری فیلم، مانند بقایای سوخته یک کالسکه لوله لندن، نماینده عنصر آتش خواهند بود.

پس از دو نمایشگاه قبلی، اگرچه نه یکسان، در بریتانیا و ایالات متحده، این است پیوند در حرکتاولین سفر در قاره اروپا.

پیوند در حرکت

انتظار می رود این نمایشگاه برای طرفداران فیلم و خانواده ها و همچنین علاقه مندان به باند جذاب باشد. یکی دیگر از جاذبه‌های دیگر، یک رستوران-بار بریتانیایی است که غذاهای ویژه‌ای مانند ماهی و چیپس و مارتینی ودکای «تکان داده‌شده اما هم زده» 007 سرو می‌کند. یک مغازه سوغاتی یادگاری باند را می فروشد.

رویدادهای مضمون مختلفی برای همراهی این نمایش برنامه ریزی شده است، در حالی که نمایش برخی از محبوب ترین فیلم ها در سینمای مالتی پلکس همسایه کینه پولیس برگزار می شود.

این نمایشگاه توسط آژانس کربن 12011 و با همکاری EON Productions، بنیاد ایان فلمینگ و مترو گلدوین مایر (MGM) برگزار می شود. این توسط شهر بروکسل، منطقه بروکسل و سفارت بریتانیا در بلژیک پشتیبانی می شود.

عکس: (تصویر اصلی) یک ماشین اسپورت استون مارتین تولید مثل در خارج از اقامتگاه سفارت بریتانیا در بروکسل در مراسم رونمایی مطبوعاتی (ج) سارا کرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *