CD&V روی “پیشنهادات رادیکال” از نظر مالیات کار می کند

یواخیم کوئنز، رئیس حزب دموکرات مسیحی فلاندری، روز یکشنبه در مصاحبه ای در De Zondag و VTM برای اصلاح مالیاتی درخواست کرد و تا اکتبر آینده “پیشنهادات رادیکال” در این زمینه را اعلام کرد. آقای کوئنز می گوید: «ما باید مالیات بر نیروی کار را به ثروتمندترین افراد تغییر دهیم. ما در ماه اکتبر کنگره ای را در مورد درآمد شهروندان ترتیب خواهیم داد.

رئیس CD&V قصد دارد در آینده بار مالیاتی را بر دوش کسانی بگذارد که وسیع ترین شانه ها را دارند.

“یک شرکت می تواند سود داشته باشد، اما باید به جامعه نیز کمک کند. طبیعی نیست که شرکت های بزرگ سودهای عظیم به دست آورند اما مالیات بسیار کمی بپردازند، در حالی که کارمندان خودشان با مشکل مواجه هستند. همچنین به کسب و کارهای کوچکی که به اندازه کافی کمک می کنند آسیب می رساند. “

در این آخر هفته عید پاک، آقای کوئنز همچنین در مصاحبه خود برای “رستاخیز” دموکرات های مسیحی فلاندری، “یا به طور گسترده تر از مرکز سیاسی” درخواست می کند.

با توجه به نتایج آخرین انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، رهبر CD&V مشاهده می کند که همه احزاب سنتی در این انتخابات از بین رفتند. آقای کوئنز قاضی گفت: “آنها جای خود را به یک حزب مرکزی قدرتمند، حزب ماکرون، و دو افراطی پوپولیست، یکی در چپ و دیگری در راست داده اند. این یک هشدار برای ما است.”

شنبه آینده، CD&V “Boosterfeest” مورد انتظار خود را برگزار خواهد کرد که در آن هویت بصری جدید و همچنین شعاری جدید ارائه خواهد کرد. یواخیم کوئنز می پرسد: آیا لازم است؟ “بله. ما ابتدا ارقام جدیدی را معرفی کردیم، سپس اساسنامه را تطبیق دادیم و سپس یک کنگره دکترینال برگزار کردیم. بنابراین نگاه جدید یک نتیجه منطقی است.”

یواخیم کوئنز، که ماموریت او به عنوان رئیس CD&V در دسامبر آینده به پایان می رسد، سرانجام می گوید که حزب او به دنبال یک نامزد اجماع برای ریاست جمهوری است. او در پایان می‌گوید: «یک درگیری آشکار جدید برای حزب خوب نخواهد بود…».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *