Charleroi Sud، اولین ایستگاه بدون تنباکو در والونیا

پس از قطارها و امکانات داخلی SNCB، سکوهای هوای آزاد برای افراد سیگاری در همه جای کشور ممنوع خواهد بود. تمدید قانون باید این ماده را از اول ژانویه آینده به اجرا درآورد، همانطور که ژرژ گیلکینت، وزیر تحرک اکولو در بازدید از شارلوا سود نشان داد.

در اولین شهر والونیا، ایستگاه قوانین را پیش بینی می کند. از امروز سه‌شنبه، 31 می، روز جهانی بدون دخانیات، از کاربران دعوت می‌شود پس از عبور از درب ایستگاه، سیگار را ترک کنند. زیرسیگاری هایی مانند 120 ایستگاه پرتردد دیگر برای قرار دادن ته سیگار در ورودی نصب می شود. در سال 2023، تخلفات ممکن است منجر به گزارشی به همراه جریمه 50 یورویی شود.

شارلوا با همکاری با Génération Sans Tabac و همچنین با بنیاد ضد سرطان است که به عنوان نمونه انتخاب شده است. “بهبود تجربه مشتری کاربران قطار ضروری است”گیلکینت گفت. یک ضرورت سه گانه وجود دارد: سلامتی، راحتی و پاکیزگی. به گفته مدیر بهره برداری شرکت راه آهن، تابلوسازی 550 ایستگاه کشور را از پایان امسال تجهیز می کند. و زیرسیگاری های موجود بر روی سکوها به تدریج برچیده و تخلیه خواهند شد.

آلدرمن برای سلامت آلیسیا مونارد در کنار همکارش خاویر دزگین مسئول تحرک یادآوری کرد: شارلوا یک طرح شهری بدون دخانیات را در شش منطقه اجرا کرده است. ما شروع به برچسب زدن ساختمان ها (مراکز ورزشی، مدارس) کرده ایم تا تنباکو را از دید جوانان حذف کنیم. سیگار یکی از مشکلات عمده بهداشت عمومی باقی مانده است.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *