D-3 قبل از 20 کیلومتری بروکسل: چگونه مسابقه خود را به خوبی مدیریت کنید

شروع چهل و دومین دوره مسابقات 20 کیلومتری بروکسل یکشنبه همین هفته است. اگر ثبت نام کرده اید، پس از چندین هفته آماده سازی معمولاً آماده هستید. شما هنوز هم باید استراحت کنید، از الان تا یکشنبه به درستی غذا بخورید و مسابقه خود را به خوبی انجام دهید.

در مورد این موضوع، کاترین لالمند، امروز در راس C-Coaching پس از 4 بار پیروزی در 20 کیلومتر، آخرین توصیه خود را برای از دست ندادن D-Day به ما می دهد.

1. خود را در کادری قرار دهید که با زمان تخمینی شما مطابقت دارد

“هیچ فایده ای ندارد که به جعبه ای بروید که با زمانی که هنگام ثبت نام مشخص کرده اید مطابقت ندارد. بنابراین در کادری که به شما اختصاص داده شده است بمانید، زیرا این با توجه به زمان تخمینی شما تعیین می شود. این به شما اجازه نمی دهد خیلی سریع و دقیق شروع کنی تا با سرعتی که باید حرکت کنی.”

2. مراقب شور و شوق در شروع مسابقه باشید

“باید بدانید که صد متر اول 20 کیلومتری بروکسل در سراشیبی است و بسیاری از دوندگان در دام شروع خیلی سریع می افتند. در نتیجه، بسیاری از آنها در اطراف کیلومتر 10 بدون اینکه به هدف خود برسند، ترک می خورند. پس شور و شوق خود را بسنجید.”

3. سرعت کروز خود را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنید

“برای جلوگیری از خستگی در اواسط مسابقه، باید سرعت کروز خود را در اسرع وقت پیدا کنید. سرعتی که در تمرین روی آن کار شده است. این باید بین 7 تا 8 در مقیاس تلاشی 1 تا 10 باشد. یکشنبه دویدن، شما” احتمالاً به خودتان می گویید که در طول کیلومترهای اول سرعت برای شما بسیار آسان است، اما بدانید که این همان سرعتی است که به شما امکان می دهد به هدف خود در تمرینات برسید.

4. دوره را به طور کلی ببینید

فراموش نکنید که مسیر 20 کیلومتری بسیار پیچیده است، به خصوص در تونل های خیابان لوئیز، فراز و نشیب های متناوب دارد. این واقعاً در خروجی Bois de la Cambre است، پس از گذشتن از کیلومتر 10، مسابقه برگزار می شود. تا آن زمان، قبل از اینکه کمی آن را افزایش دهید، سرعتی را حفظ کنید که برای شما آسان باشد. امتداد خانه بعد از خیابان تروورن می‌تواند واقعاً سرگرم کننده باشد، اگر هنوز انرژی دارید، با افراد زیادی در کنار جاده. اما دشواری خیابان تروورن را نادیده نگیرید. به طور خلاصه، با خنکی شروع کنید، به تدریج شتاب بگیرید و پس از مشاهده قله، همه چیز را در دو کیلومتر آخر رها کنید.”

نکته شماره 1

نکته شماره 2

نکته شماره 3

نکته شماره 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *