Dieselgate: جستجوهایی که سوزوکی، PSA و Marelli را در آلمان، ایتالیا و مجارستان هدف قرار می دهند.

دفتر دادستانی فرانکفورت اعلام کرد که جستجوها در روز چهارشنبه ساختمان‌های سازندگان سوزوکی، استلانتیس و تامین‌کننده تجهیزات Marelli در آلمان، ایتالیا و مجارستان را به عنوان بخشی از تحقیقات آلمان در مورد فروش خودروهای مجهز به موتورهای دیزلی مورد هدف قرار دادند.

سوزوکی متهم به فروش است بیش از 22000 خودرو ” که بودند ” مجهز به دستگاه های غیرقانونی طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این خودروها که فیات کرایسلر (FCA) موتورها و گروه مارلی نرم‌افزار متخلف را برای آن‌ها ارائه می‌کرد، در طول آزمایش‌های آزمایشگاهی نسبت به استفاده روزانه کمتر آلوده‌کننده به نظر می‌رسند، بنابراین فرض می‌شود. مطابق با استانداردها نیست «ضد آلودگی اروپا.

ادغام FCA با گروه فرانسوی PSA در سال 2021 باعث به دنیا آمدن غول Stellantis شد که به همین دلیل توسط تحقیقات جنایی آلمان هدف قرار گرفت. تقلب مشکوک “.

جست و جوها در هایدلبرگ، در جنوب فرانکفورت، و همچنین در کوربتا در ایتالیا و استرگوم در مجارستان برای ضبط اطلاعات ارتباطات و نرم افزار به ویژه انجام شد.

در سال 2018، وزارت حمل و نقل ژاپن اعلام کرد که سازنده ژاپنی سوزوکی به جعل آزمایش‌های کنترل آلودگی خودروهای خاص اعتراف کرده است. رسوایی موتور تقلبی در سال 2015 زمانی که فولکس واگن به دنبال اتهامات آژانس محیط زیست ایالات متحده، اعتراف کرد که 11 میلیون خودروی دیزلی خود را با استفاده از نرم افزار تقلب کرده است، بالا گرفت.

چندین تولیدکننده و تولیدکننده تجهیزات از آن زمان در خارج از مرزهای آلمان، جایی که اولین محاکمه علیه مقامات سابق گروه فولکس واگن در جریان است، در تیررس عدالت قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *