Etterbeek Art Nouveau Gem Maison Cauchie برای فروش: پیشنهادات از 1.8 میلیون یورو

یکی از بهترین نمونه های بروکسل از معماری آرت نوو، Maison Cauchie، برای فروش و دعوت از پیشنهادات از 1.8 میلیون یورو است.

خانه شهری در سال 1905 در Etterbeek توسط معمار و نقاش پل کوچی به عنوان خانه و استودیوی شخصی خود طراحی شد. این ملک ذکر شده در Rue des Francs که با احترام به مصالح و ویژگی اصلی خود بازسازی شده است، در نزدیکی پارک Cinquantenaire قرار دارد.

شاهکار Art Nouveau توسط املاک بین المللی Sotheby در بلژیک به فروش می رسد. اطلاعیه ای در سایت املاک Immoweb همچنین جزئیات دوره گسترده خانه سه خوابه را شرح می دهد.

این یک جواهر معماری واقعی است، که سهم نقاشی دیواری را در هنر نو نشان می دهد. در پشت نمای منحصربه‌فردی که با اسکرافیتو (نقاشی‌های نما)، برگ‌های طلا و ستون‌های چوبی تزئین شده است، خانه‌ای با مساحت ± 330 متر مربع قرار دارد.

مزون کوچی

فهرست اموال توضیح می دهد که چگونه زیرزمین اکنون دارای یک اتاق نمایشگاه است، طبقه همکف دارای دیوارهای تزئین شده با نقاشی دیواری است و طبقات بالایی به دو آپارتمان تبدیل شده است.

شاهکار واقعی میراث بروکسل، این خانه که امکانات متعددی را ارائه می دهد، برای یک هنردوست، یک بنیاد یا یک گالری هنری ایده آل است.

نمای Maison Cauchie

نمای تصویری Maison Cauchie برای یک طراحی Art Nouveau غیر معمول است که با اشکال و الگوهای طبیعی مشخص می شود. نمای طلایی رنگ آن – با الهام از مکتب گلاسکو – ترکیبی از تقارن، عمودی بودن و هندسه است، اما همچنین چهره هایی را در لباس های روان به تصویر می کشد که دارای ارجاعات کلاسیک هستند.

نما همچنین مضامین شخصی کوچی و همسر هنرمندش، کارولین ووت را تداعی می‌کند که در مرکز، شعار «توسط ما، برای ما» را به تصویر می‌کشد.

عکس ها: Immoweb

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *