Ferrero هنگام کشف سالمونلا در کارخانه خود به آژانس ایمنی مواد غذایی اطلاع نداد

با این حال، هلن بونته از FAVV روز پنجشنبه گفت که “اگر آنها معتقدند که موضوع آلودگی می تواند به صورت داخلی حل شود، لازم نیست این کار را انجام دهیم، ما اکنون در حال بررسی هستیم که آیا خطرات به درستی ارزیابی شده اند یا خیر.” در همین حال، فررو گفته است که هر شکلاتی که ممکن بود آلوده باشد در کارخانه مسدود شده بود و نباید خارج می شد. اکنون در حال بررسی است که با وجود این، چگونه برخی از شکلات های آلوده توانسته اند کارخانه را ترک کنند.

در ابتدای این هفته پس از آلوده شدن ده ها نفر در سراسر اروپا به سالمونلا، فراخوانی برای بازگرداندن تخم مرغ های شکلاتی Kinder Surprise صادر شد. آنها شکلات Kinder Surprise را که در کارخانه Ferrero در آرلون تولید شده بود خورده بودند. پس از سکوت طولانی در مورد موضوع آلودگی، فررو روز پنجشنبه گفت که منبع آلودگی در یک فیلتر قرار گرفته است.

این شرکت افزود که به محض شناسایی موضوع آلودگی، دستور مسدود کردن شکلات‌هایی که ممکن است آلوده باشند، داده شد. اینکه چگونه با وجود این مقداری شکلات آلوده توانسته کارخانه را ترک کند، اکنون موضوع تحقیقات داخلی است.

FAVV همچنین در مورد آلودگی مطلع نشده بود “هفته گذشته توسط همکارانمان در بریتانیا به ما اطلاع داده شد که آنها با کارخانه در آرلون ارتباط پیدا کرده اند. Ferrero به ما اطلاع نداد.” FAVV’s می گوید. «اگر شرکتی در فرآیند تولید خود مشکلی دارد که می‌تواند خطرات بالقوه‌ای برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند، وظیفه ارائه گزارش وجود دارد. اما اگر Ferrero معتقد است که در داخل حل شده است، و هیچ محصولی از بین نرفت، آنها موظف به گزارش آن نیستند. ما اکنون در حال بررسی هستیم که آیا Ferrero به درستی خطرات را ارزیابی کرده است.”

“در هر صورت، آنها باید هر گونه آلودگی را در داخل ثبت کنند تا بتوانیم گزارش آنها را ببینیم. تجزیه و تحلیل ریسک نیز باید انجام شود. ما در حال بررسی هستیم که آیا رویه های صحیح رعایت شده است یا خیر. همچنین همچنان منتظر نتایج آن هستیم. آزمایشاتی که توسط Sciensano در حال انجام است.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *