“F***n، من می خواهم تو را بکشم”، “نتونستم جلوی او را بگیرم تا مرا نزند”: امبر هرد سه روز جهنم با جانی دپ را بازگو می کند.

این بازیگر 36 ساله که به دلیل افترا توسط همسر سابقش در دادگاهی در آمریکا شکایت کرد، توضیح داد که او در اوایل مارس 2015 به این بازیگر پیوست که در حال فیلمبرداری قسمت پنجم از حماسه “دزدان دریایی کارائیب” بود.

اما مدت کوتاهی پس از ورود او ناگهان مشاجره ای در می گیرد. او گفت: “در حالی که چراغ را روشن می کنیم، او شروع به جیغ زدن کرد.” بطری‌ها و قوطی‌ها را به سمت او پرتاب می‌کند، گردنش را می‌گیرد و با بطری شکسته تهدیدش می‌کند که شکلش را تغییر می‌دهد، او را به دیوار می‌کوبد و سپس لباس خوابش را می‌کند.

او که نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد به تماشاگران گفت: “من روبه دیوار هستم و او بر سر من فریاد می زند که از من متنفر است، زندگی اش را خراب کردم.”

او به من گفت: “لعنتی، من می خواهم تو را بکشم”، قبل از اینکه یک بطری الکل را داخل واژن او فرو کند.

او ادامه داد: “تمام چیزی که من احساس کردم این درد بود.” او مدعی شد که ثابت مانده است زیرا نمی دانست “آیا بطری که او (او) با آن نفوذ کرده شکسته است.”

به گفته وی در همین صحنه بود که این بازیگر 58 ساله انگشت خود را برید. او اطمینان می دهد که این همسر سابقش بود که با پرتاب یک بطری به سمت او رابطه او را قطع کرد که امبر هرد آن را رد می کند.

او در پاسخ به سوال وکیلش در مورد اینکه چرا بعد از آن سه روز جهنم شوهرش را ترک نکرده است، گفت: “من این مرد را خیلی دوست داشتم اما آنقدر سمی بود که نمی توانستم جلوی او را بگیرم که مرا کتک نزند.”

پس از آن زوج تصمیم گرفتند زوج درمانی را شروع کنند، اما مشاجرات با خشونت ادامه یافت تا اینکه او در ماه مه 2016 شکایتی را برای خشونت خانگی ارائه کرد. او این اتهامات را در طی مراحل طلاق که در اوایل سال 2017 به نتیجه رسید، کنار گذاشته بود.

این بازیگر همچنین مدعی شد که جانی دپ تحت تاثیر حشیش و الکل او را در یک هواپیمای شخصی بین بوستون و لس آنجلس لگد زد و او را متهم کرد که با جیمز فرانکو بازیگری که در ماه می 2014 مشغول فیلمبرداری با او بود، رابطه داشته است. .

او گفت: “او از جیمز فرانکو متنفر بود، از جیمز فرانکو متنفر بود و من را به داشتن چیزی با او متهم کرد” در فیلم قبلی.

او با اشاره به محافظان و همراهان ستاره در هواپیما گفت: “او به پشت من ضربه زد، هیچ کس چیزی نگفت، هیچ کس کاری انجام نداد.”

در دومین روز از جلسه دادگاه خود در فیرفکس، در نزدیکی واشنگتن، او به بازگویی اینکه چگونه رابطه‌اش با همسر سابقش «سمی» شده بود، ادامه داد، علی‌رغم مخالفت‌ها و وقفه‌های متعدد وکلای جانی دپ که استعداد عصبانی کردن قاضی پنی را داشتند. آزکارات.

به گفته او، بت متولد سال 2009، به سرعت جای خود را به حملات حسادت این بازیگر داد که با ضرب و شتم به اوج خود رسید و با مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی مختلف تقویت شد.

او توضیح داد که علیرغم “یک میلیون وعده درمان و هوشیاری” جانی دپ مرتباً به اعتیاد خود بازمی گشت.

این بازیگر 58 ساله با دقت به صحبت های همسرش که از او جدا شده بود گوش می داد و گاهی با تکان های خفیف انکار یا نجوا با وکیلش واکنش نشان می داد.

همانطور که از زمان شروع محاکمه، او تا حد امکان از نگاه امبر هرد که باید در زمان از سرگیری دادگاه در 16 مه به شهادت خود ادامه دهد، اجتناب کرد.

جانی دپ به دنبال غرامت 50 میلیون دلاری از همسر سابقش است. او پس از اینکه در دسامبر 2018 در پایگاهی در واشنگتن پست ادعا کرد که در سال 2016 از خشونت خانگی رنج برده است، بدون نقل قول از شوهر سابقش، او را متهم می کند که شهرت و حرفه خود را از بین برده است.

این بازیگر که در پایان ماه آوریل به مدت چهار روز شهادت داد، انکار می کند که هرگز دست خود را روی امبر هرد بلند کرده است و اطمینان می دهد که این او بوده است که خشونت آمیز بوده است. او به مصرف زیاد مواد مخدر و الکل اعتراف کرد که ادعا می کند بیشتر اوقات تحت کنترل بوده است.

این بازیگر به ویژه در پوستر فیلم های «لیگ عدالت» و «آکوامن» به ضدحمله پرداخت و ادعای 100 میلیون دلاری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *