Genk در وقت های تلف شده در La Gantoise (0-1) در پلی آف اروپا پیروز شد

آندراس نمت گل پیروزی لیمبرگرها را به ثمر رساند (90+1). یک هفته پس از پیروزی در فینال جام بلژیک، بوفالوها اولین فرصت دیدار را از طریق رومن بزوس (شانزدهم) ایجاد کردند. در مقابل، گنک پس از از دست دادن کریستین تورستودت (هفدهم) دروازه را از دست داد.

گانتوا پس از محرومیت وادیس اوجیجا-اوفو که در یک دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد، به 10 کاهش یافت. اولی برای تکل روی آنجلو پرسیادو و دومی برای غر زدن. در این روند، هاین وانهازبروک، مربی خنت نیز توسط داور ناتان وربومن (35) از بازی کنار گذاشته شد.

پس از پایان وقت استراحت، خنت فکر می کرد که به محض شروع مجدد دروازه را باز کند اما گل دارکو لماجیچ، پس از ضربه ایستگاهی سون کومس، به دلیل موقعیت آفساید (چهل و ششم) لغو شد.

سپس نوبت به Genk رسید تا به دروازه خنت حمله کند. مرکز لوکا اوین سر تئو بونگوندا را پیدا کرد اما ریکاوری وینگر لیمبورگ بسیار متقاطع بود (72).

در برتری عددی، ریسینگ در پایان مسابقه هل داد و آندراس نمت جوان 19 ساله که دقایقی زودتر وارد بازی شد، در وقت های تلف شده (90+1) به گنک پیشنهاد پیروزی داد.

در جدول رده بندی، Genk در مجموع 29 امتیازی شد و به Mechelen، برنده 1-0 شارلوا در روز شنبه، در رده دوم پیوست. لاگانتواز با 31 امتیاز همچنان صدرنشین است. شارلوا با 27 امتیاز عقب رانده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *