Genk یک پیروزی دیرهنگام مقابل مچلن ارائه می دهد و موقتاً در پلی آف اروپا پیشی می گیرد

نتیجه دیرهنگام به لطف گل های مونوز (31)، بونگوندا (80 و 88) و پینتسیل (90+5) و علیرغم گل های Hairemans (60) و Schoofs (84)، به Genk اجازه می دهد تا در جدول رده بندی صدرنشین شود. این پلی آف مقدماتی برای لیگ کنفرانس. گنک کنترلی نداشت و مچلن دفاع حریف را در یک ربع اول به کار انداخت. همچنین مداخله معجزه آسایی از وندوورد برای حفظ برابری لازم بود، این مداخله فوق العاده در مقابل شوفز از فاصله نزدیک به دنبال پاس کوتاه استورم (بیست و ششم) انجام شد.

با این حال، این گنک بود که جلو افتاد: در پی اقدام انفرادی اوین (30)، مونوز پس از یک حرکت جمعی خوب، دروازه را باز کرد، در یک فضای کوچک توسط ایتو ایزوله شد (1-0، 31).

پس از پایان وقت استراحت، مالینویز به حرکت خوب خود در نیمه اول با یک شوت توپ از Hairemans ادامه داد که روی تیر افقی (58) سقوط کرد. آنها در نهایت پاداش دریافت کردند، زمانی که کویپرز یک سانتر برای هایرمنز، در قلب دفاع منتظر و منتظر، به پایین زد، که دروازه بان حریف را شلیک کرد (1-1، 60).

فرصت ها چند برابر شد و شوید از فاصله (65) سپس اونواچو پس از یک تلاش انفرادی چشمگیر (در رتبه 66) هر کدام شانس خود را امتحان کردند قبل از اینکه مک کنزی از فاصله نزدیک با ضربه سر خیلی نزدیک (در رده 70) عبور کند. تازه از بازی، بونگوندا با یک شوت عرضی، پس از هجوم Paintsil (2-1، 80) برتری را به Genk بازگرداند.

مچلن به سرعت واکنش نشان داد و شوفز وندوورد را که در یک ضربه ایستگاهی از راه دور از موقعیت خارج شده بود را تنظیم کرد تا مساوی شود (2-2، 84). بونگوندا به او پاسخ داد و خود کوکه را با یک ضربه ایستگاهی از راه دور که از وسط دیوار عبور داد غافلگیر کرد (3-2، 87). در نهایت گنک گل چهارم را روی یک ضد کشنده ارائه کرد در حالی که مچلن همه چیز را بازی کرد، به لطف Paintsil در دو مرحله (4-2، 90 + 5).

لیمبرگرها پس از پیروزی مقابل لاگانتواز در روز اول، هدف خود را تایید کردند و با 32 امتیاز، یک امتیاز بیشتر از بوفالوهایی که روز شنبه به مصاف شارلوا می روند، در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند. مچلن با 29 امتیاز در رده سوم قرار دارد و شارلوا با 27 امتیاز بالاتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *