Ixelles مقررات جدیدی را در مورد پروژه های زندگی مشترک معرفی می کند

شهرداری ایکسل قصد دارد مقررات جدیدی را برای زندگی مشترک در همسایگی وضع کند، تا حدی به دلیل گسترش چنین مسکن‌هایی و مزاحمت‌های ناشی از آن.

زندگی مشترک به مسکن های ویژه – معمولاً خانه های فردی – اشاره دارد که در آن ساکنینی که قبل از نقل مکان با یکدیگر آشنا نبودند، اتاق های خود را دارند اما در قسمت های مشترک بزرگ مشترک هستند. بیشتر از خانه‌های ساده مشترک با هم اتاقی‌ها (زندگی مشترک)، اینها خانه‌هایی هستند که اغلب دارای امتیازاتی مانند اتاق ورزش یا سینما، اتاق بازی یا فضای کار مشترک هستند.

این نوع مسکن عموماً برای متخصصان جوان شهری هدف گذاری شده است و استارت آپ های تخصصی به طور فزاینده ای این فضاها را در داخل شهر ایجاد می کنند و از 550 تا 750 یورو در ماه هزینه دریافت می کنند، معمولاً بدون احتساب هزینه ها.

Ixelles محله ای محبوب برای چنین شرکت هایی است، همراه با Saint-Gilles، Etterbeek و Brussels-City، تا حدی به دلیل وجود دانشگاه های بزرگ.

ایو رویت (Ecolo) مدیر شهرسازی به Bruzz گفت: «هر ماه شاهد طرح‌های جدید زندگی مشترک در Ixelles هستیم.

اما این خانه ها با خود مزاحمت هایی مانند فشار پارکینگ و افزایش زباله و زباله به دلیل اشغال بیش از حد مورد نظر را به همراه دارند.

همسایه‌ها نیز از مزاحمت‌های صوتی شکایت دارند و قیمت مسکن افزایش یافته است زیرا شرکت‌های پشت فضاهای مسکونی می‌توانند از خریداران عادی پیشی بگیرند و نگه‌داشتن خانواده‌ها در شهر را که در حال حاضر از قیمت بالای ملک رنج می‌برند، دشوارتر می‌کند. به ویژه ایکسل یکی از گران ترین مناطق در کل بلژیک در مورد مالکیت ملک است.

شهرداری همچنین نگرانی‌های ایمنی را مطرح کرد، زیرا خانه‌های مسکونی در حال حاضر هنوز به عنوان خانه‌های معمولی در نظر گرفته می‌شوند و بنابراین نیاز به مجوزهای ساختمانی بیشتری دارند، به این معنی که املاک اغلب دارای خروجی‌های اضطراری کافی، درب ضد حریق و سایر ویژگی‌های ایمنی نیستند.

Ixelles، همراه با Saint-Gilles و Brussels-City، سال گذشته مجموعه ای از توصیه های غیر الزام آور را برای جلوگیری از تکثیر colivings اتخاذ کردند.

شهرداری همچنین قبلاً دو بار در مورد یک فضای مشترک خاص به دادگاه مراجعه کرده است، اما هر دو بار را از دست داده است زیرا ساختمان عملکرد مسکونی خود را حفظ می کند و تغییر انجام شده طبق قوانین فعلی نیازی به مجوز ندارد. آن پرونده اکنون در دادگاه تجدید نظر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *