La Louvière Center – Winkel (0-2): ششمین شکست متوالی سبزها

باید نیم ساعت صبر می‌کردیم تا شاهد اولین و تنها فرصت آن‌ها در دوره ابتدایی باشیم، زمانی که سانتری از ساخی در پست دورتر به فونکئو رسید، ابتدا ضد حریف شد، سپس او با فاصله فاصله گرفت. وینکل درست قبل از وقت استراحت دفاع میزبان را تحت فشار قرار داد و پس از تلاش وسکانیان از یک ضربه ایستگاهی بهره برد که ورهوگه آن را تبدیل به گل کرد.

در بازگشت از رختکن، URLC تحت سلطه قرار گرفت و به دنبال حذف فواکوئینگی که تال را خارج از مستطیل درو کرد، به 10 کاهش یافت. ناگهان دروازه بان جوان شانزده ساله لاتراگنا وارد بازی شد و دشیلدر ضربه ایستگاهی را که روی تیر افقی قرار گرفت را زد. پس از آن، B. Kudimbana یک شوت قدرتمند به گوشه بالا شلیک کرد، که روی آن Latragna نتوانست کاری انجام دهد، و اعداد (0-2) ششمین شکست متوالی سبزها را ثابت کرد.

مرکز CDLa Louvière: Fuakuingi; فونکئو، لوهاکا، سالم-نگابو؛ دیاخاته، دوسو (65 آیدونی)، انکو، جوبه (46 موکالا)، بنتایب؛ ساخی، با (71st Latragna).

وینکل: آقای کودیمبانا; Dujardin، Reuse، Dauchy، Pupe; دوائله، وسکانیان (کلینکه 61)، دشیلدر، ورهوگه (دور 80)؛ ب. کودیمبانا (77 وائگه)، ون دی ولده (قد 61).

داور: آقای پاتریس.

هشدار: Salem-Ngabou.

حذف شده: 69 فواکوینگی.

گل ها: 43 ورهوگه (0-1)، 77 ب. کودیمبانا (0-2).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *