Marc Lavoine، ستاره سریال پزشکی جدیدی که به زودی از La Une و TF1 پخش می شود

شنبه گذشته، در جریان فینال صدا، زیباترین صدامارک لاوون همه کارت ها را در دست داشت تا در کنار کارولین کاستا، شریک سابق مت پوکورا در موزیکال رابین هود، این پیروزی را به دست آورد. اما مردم، تنها ارباب سرنوشت استعدادهای قلاب دوزی، چیز دیگری می خواستند. این نور، جوانترین نمایش و نامزد فلورنت پاگنی است که به عنوان برنده این فصل یازدهم ظاهر شد.

اگر مترجم “دانستن چگونه عشق بورزیم” تصمیم گرفته باشد تا برای مدتی که از سرطان ریه خود بهبود یابد، از زندگی عمومی دور شود، مارک لاوون به زودی با I3P، یک سریال پزشکی با امضای ژان کریستف گرانژ، به TF1 بازخواهد گشت.رودخانه های زرشکی). در دومی که از یکشنبه این هفته در La Une پخش می شود، خواننده شخصیت اصلی ماتیاس برنارد، روانپزشک و رئیس I3P، درمانگاه روانپزشکی اداره پلیس را مجسم می کند، “که این قدرت را دارد که به بیماران خود اجازه بازگشت بدهد. به زندگی عادی شان، بستری شدنشان در بیمارستان و همچنین تحویل آنها به پلیس»، در خلاصه داستان این سریال حکایت می کند، قبل از اینکه از راه های رفتار دکتر بیشتر بگوید. او (ماتیاس برنارد، اد.) که نمی تواند کسی را بیش از 24 ساعت نگه دارد، همیشه از رویکرد انسانی برای درمان های اجباری حمایت می کند که توسط روانپزشکان سوفی تران (کلر تران)، جولین سارمنت (میکائل چیرینیان) و کارورز جوان سامی جندوبی (سامی جندوبی) حمایت می شود. ولید بن مبروک). هر روز با پذیرش سوژه ای در بحران که فوری به I3P آورده می شود، آغاز می شود. بر اساس شهادت او، برنارد و محافظ نزدیکش علیرغم مخالفت سیستماتیک کمیسر ناتالی فونتین (باربارا شولز)، که ترجیح می‌دهد هیچ پرونده‌ای به توده‌ای که قبلاً زیاد بود اضافه نشود، تحقیقات را انجام می‌دهند. سپس مسابقه ای با زمان شروع می شود تا معمای زندگی هر بیمار را حل کند.”

این اولین بار نیست که مارک لاوون برای صفحه نمایش کوچک بازی می کند. از عبور از خطوط در دور از خانه در حال عبور کپلر(ها) یا مدرسه زندگی، مترجم “او هفت تیر چشم دارد” یک فیلمنامه تلویزیونی پرفروش دارد. آخرین حضور او در سینما، بازی پیر لروی در فیلم Le Petit Piaf ساخته ژرار ژونو در سال 2021 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *