Mazzù: اتحادیه و RSCA یکدیگر را از هم می پاشند

اواخر بعد از ظهر سه شنبه، اندرلخت ورود فلیس مازو را بر اساس قراردادی دائمی رسمی کرد. 90 دقیقه بعد، در یک بیانیه مطبوعاتی، اتحادیه از دیدن اینکه سرمربی سابق خود در حالی که هیچ توافقی بین باشگاه ها پیدا نشده بود در حال ژست گرفتن با لباس بنفش بود، خشمگین شد. “مازو طبق قانون 78 قرارداد خود را نقض می کند” در سنت ژیل تخمین زده می شود. چیزی که چند کیلومتر جلوتر انکار می کنیم. “در انتظار توافق، مازو مانند هر کارمند عادی اخطار خود را اعلام کرد. این مطلقاً ربطی به استفاده از قانون 78 برای ترک باشگاه خود بدون غرامت انتقال ندارد.”

در روزهای اخیر اندرلخت تلاش زیادی برای دستیابی به توافق مالی با اتحادیه داشته است. مدیریت مبلغی را که طبق قانون کار باید به اتحادیه بپردازد محاسبه کرد و پیشنهاد کمی بالاتر داد. مبلغی که در پارک دودن مضحک تلقی می‌شود، جایی که ما یک ضدپیشنهاد بسیار بالاتر ارائه کردیم. برای اسپورتینگ خیلی زیاده از این رو عبور اجباری در روز سه شنبه با اطلاع مازو ایجاد شد.

اتحادیه در بیانیه مطبوعاتی خود به پیگیری قانونی احتمالی این پرونده اشاره می کند. چیزی که می خواهیم در اندرلخت از آن اجتناب کنیم. دو باشگاه همچنان در تلاش برای رسیدن به توافق هستند. مازو ممکن است مجبور شود مبلغی را خودش به اتحادیه بپردازد. مبلغی که اندرلخت می گوید می خواهد به جای مربی جدیدش بپردازد. اما سنت ژیلوها امتناع می کنند. این مازو است که طبق قانون باید پرداخت کند. و اگر RSCA مبلغ را به Mazzù بپردازد تا آن را به اتحادیه ارسال کند، مشمول مالیات خواهد بود (که در نتیجه اسپورتینگ را مجبور می کند برای داشتن حساب بیشتر هزینه کند).

در همین حال، اتحادیه معتقد است که مازو باید به اطلاعیه چند هفته ای او احترام بگذارد، که باعث می شود او نتواند در هنگام از سرگیری تمرینات اسپورتینگ در 20 ژوئن حضور داشته باشد. در فوتبال بی سابقه است. سریال تازه شروع شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *