Mont des Arts: برخی از مناطق از سایت تاریخی دارای وضعیت میراث حفاظت شده هستند

به دلیل «علاقه تاریخی، زیبایی‌شناختی، هنری، فنی، منظره، شهری و فولکلور»، بخش‌هایی از مونت دز آرت به‌عنوان میراث حفاظت‌شده توسط دولت بروکسل ثبت شده است.

مناطق تاریخی که در حال حاضر محافظت می شوند عبارتند از: میدان مون د هنر، مجسمه سوارکاری پادشاه آلبرت اول، نماها و سقف های کاخ سابق کنگره، سالن ورودی آن در خیابان راونشتاین و چندین بخش از کتابخانه سلطنتی.تصویر شده زیر).

KBR Mont des Arts

ثبت در فهرست حفاظتی نسبت به طبقه بندی، اقدام حفاظت از میراث انعطاف پذیرتر است. تا زمانی که منافع میراثی آن حفظ شود، امکان تغییر به یک ملک برای استفاده جدید را فراهم می کند.

«همه ما از این مکان خاطراتی داریم. پاسکال اسمت، وزیر میراث امور خارجه در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: ثبت آن در فهرست حفاظتی، آن را برای آینده حفظ می‌کند، بدون اینکه آن را منجمد کند. ما همچنین خواستار این شناخت بودیم تا تعهدات نگهداری را که بر عهده دارندگان آن است، تقویت کنیم. منطقه از میراث خود محافظت می کند، حفظ آن بر عهده دولت فدرال است.

Mont des Arts

Mont des Arts، یک مکان توریستی محبوب، بین سال‌های 1959 و 1969 ساخته شد. این مکان توسط معماران Jules Ghobert و Maurice Houyouxt طراحی شد، در حالی که چیدمان باغ‌های متمایز آن توسط معمار منظر مشهور René Pechère انجام شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *