MotoGP: Bagnaia جلوتر از Quartararo در اسپانیا نمایش می دهد

فرانچسکو باگنایا (دوکاتی) ایتالیایی در مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا که روز یکشنبه در خرز برگزار شد، پیش از فابیو کوارتارو (یاماها) فرانسوی که به تنهایی در جدول رده بندی مسابقات جهانی MotoGP پیشتاز است، قهرمان شد.

آلیکس اسپارگارو (آپریلیا) اسپانیایی در اندلس سکو را تکمیل می کند، جایی که الکس رینز اسپانیایی (سوزوکی)، یکی از رهبران مسابقات قهرمانی جهان قبل از مسابقه، از امتیازات خارج شد.

باگنایا آخر هفته عالی را در پیست آنجل نیتو سپری کرد، بی رقیب در مقدماتی با رکورد دور، و دست نخورده در مسابقه. او در گرندپری که سکوی آن مشابه ردیف اول روی توری شروع است، تنها خرده‌هایی برای حریفانش باقی گذاشت.

کوارتارو، ثابت و جدی در طول 25 دور، در چرخ رقیب روز خود ماند بدون اینکه هرگز بتواند به او حمله کند، اما مقام دوم همچنان یک معامله خوب برای قهرمان جهان، برنده آخر هفته قبل در پرتغال است: دو هفته. پیش از جایزه بزرگ “خود” در لمان، مرد فرانسوی اکنون تنها با 89 امتیاز در صدر جدول رده بندی عمومی قرار دارد و از اسپارگارو (82 امتیاز) بالاتر است.

این بازیکن اسپانیایی مدتهاست که مبارزه بین جک میلر استرالیایی (دوکاتی، رتبه پنجم) و مارک مارکز اسپانیایی (هوندا، رتبه چهارم) را مشاهده کرده است، قبل از اینکه از فرصت استفاده کند و دیگر سکو را رها نکند.

در پشت سر، برخی از اشتباهات گران هستند: یوهان زارکو فرانسوی (دوکاتی-پراماک) سقوط کرد، اما به خصوص الکس رینز بود که شکست بزرگی داد. او با تیراندازی مستقیم در دور هشتم، امید خود را به نتیجه از دست داد تا نوزدهم شود و در مجموع با 20 امتیاز کمتر از “ال دیابلو” به رده چهارم سقوط کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *